در ۲۹ شهریور، پربازدیدترین مطالب به توهین‌های ترامپ به ملل جهان و پاسخ رئیس جمهور کشورمان به او اختصاص داشت.

در سرویس سیاسی، پربازدیدترین مطلب به گزارشی اختصاص داشت که مقایسه‌ای بین دیدارهای احمدی‌نژاد و روحانی در سازمان ملل انجام داده بود. در این سرویس نخستین واکنش‎ها به اظهارات ترامپ علیه ایران هم پربازدید بود که گفته شد: الفبای حقوق را نمی‎داند؛ آرزویش را به گور می‎برد! سخنرانی رئیس‌جمهور کشورمان در سازمان ملل هم با تیتر روحانی: تاسف‌بار است برجام توسط «نااهلان سیاست» از بین برود مخاطبان زیادی را جذب کرد. 

در سرویس اقتصادی مطلبی درباره ۵ جمله‌ای که هر رییسی دوست دارد بشنود کار پاچه‌خواران را رونق داد. پس از آن، پاسخ سرپرست شهر فرودگاهی امام به ویدئو زن روسی پربازدید بود. همچنین یک توصیه اقتصادی به مخاطبان گفت: چک‌های خود را «صیاد» کنید!

در سرویس فرهنگی، پُربازدیدترین مطلب به واکنش مهراب قاسم‌خانی به اظهارنظر جنجالی بازیگر «زیر آسمان شهر» درباره استندآپ‌کمدی اختصاص داشت. پس از آن، خبری درباره فیلمی که کمونیست‌های روسیه را خشمگین کرد، پربازدید بود. مشروح کافه خبر فیلم «بیست و یک روز بعد» هم با حضور کارگردان و بازیگر این اثر سینمایی مورد توجه مخاطبان قرار گرفت. 

در سرویس جامعه، پربازدیدترین مطلب به پاسخ فرودگاه امام به ادعاهای عجیب توریست روس اختصاص داشت که گفت: بهترین تشخیص‌دهندگان پاسپورت را داریم! خبر تلخ دیگر این بود که مرگ ۲ معلم در روز اول بازگشایی مدارس اعلام شد. در اظهارنظر پربازدیدی از کمیته امداد هم این نهاد اعلام کرد: برای گرفتن وام با زنان سرپرست خانوار ازدواج کنید!

در سرویس بین‌الملل گزارش تاسف برانگیزی از توئیت‌های دیوانه‌وار ترامپ پس از سخنرانی او در سازمان ملل پربازدیدترین مطلب بود. در این سرویس همچنین واکنش ظریف به سخنان سخیف ترامپ پربازدید بود. در این سرویس واکنش لاوروف به سخنان ترامپ در سازمان ملل هم بازدید زیادی داشت.

سرویس طنز هم پیشنهاد جالب و غیرافلاطونی ترامپ به موگرینی را دستمایه شوخی خود قرار دارد.

 

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 709503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =