مدیرکل پست استان مرکزی به مناسبت هفته پست در جمع خبرنگاران بیان کرد:از ابتدای امسال تاکنون ۹ میلیون و ۶۰۰ هزار مرسوله پستی توسط ۳۴۴ دفتر پستی در استان مرکزی جابجا شد.

به گزارش خبرآنلاین، محمدعلی چراغی صبح روز یکشنبه افزود: از این تعداد مرسوله پستی ۴ میلیون و ۶۵۰ هزار ترافیک وارده و ۴ میلیون و ۹۸۰ هزار ترافیک صادر را شامل می شود.
وی اظهارکرد: ۲۵ هزار و۴۵۰ نفر برای دریافت کارت ملی هوشمند در سطح دفاتر پستی استان مرکزی ثبت نام کرده اند و در سال جاری ۲۳ هزار و ۲۴۷ کارت ملی هوشمند به متقاضیان تحویل شده است.
مدیرکل پست استان مرکزی گفت: کارت ملی هوشمند با ارایه سه کاربرد اصلی شامل شناسایی، تصدیق هویت و امضای دیجیتال، این امکان را فراهم می‌کند تا بتوان از آن به عنوان یک ابزار اثربخش استفاده کرد.
چراغی افزود: این اداره در دو سال متوالی موفق به کسب رتبه برتر در حوزه صیانت از حقوق شهوندی شد.
وی اظهار کرد: ۴۹ هزار و ۹۰۷ مرسوله پستی در قالب تجارت الکترونیک از ابتدای امسال توسط پست استان مرکزی به مشتریان تحویل شده است.
چراغی ادامه داد: خدمات سنتی پست با گسترش فناوری نوین جوابگوی نیاز مشتریان نیست بنابراین تغییر از شکل سنتی به ارایه خدمات نوین در پست جمهوری اسلامی ایران کلید خورده است. همه ی نامه رسان های ما مجهز به دستگاه های الکترونیکی شده اند و امضای افراد را به صورت الکترونیکی دریافت می کنند.
وی گفت: ۳ میلیون و ۶۱۵ هزار مرسوله عادی، ۱۰ هزار و ۳۸۳ فقره ارسال امانت، ۱۶۲ هزار مرسوله سفارشی، ۳۵۱ هزار مرسوله پیشتاز، ۱۳ هزار مرسوله ویژه، ۶۰۰ هزار مرسوله الکترونیکی و ۲۳۵ هزار خدمات فروش از جمله سرویس های خدماتی است که در ۶ ماه اخیر در استان مرکزی توسط پست انجام شده است.
مدیرکل پست استان مرکزی افزود: اداره کل پست استان مرکزی در قالب ۱۲ شهرستان ۳۴۳ واحد پستی، ۲۰ دفتر دولتی، ۹۲ دفتر پیشخوان، ۲۰۳ دفتر روستایی و بیش از ۸۲ خط مبادله پستی به مردم خدمات ارایه می کند.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 715260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =