مهر نوشت: فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: یکی از بزرگترین سرکرده های قاچاق مواد مخدر شرق کشور طی روزهای اخیر دستگیر شد.

سردار محمد قنبری پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان که در محل فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان برگزار شد، اظهار داشت: طی روزهای اخیر ۹۸ مورد عملیات مسلحانه بر علیه سوداگران مرگ انجام شد که منجر به دستگیری بزرگترین سرکرده مواد مخدر، کشف ۷تن مواد مخدر مقادیری سلاح و نهمات و ۹ دستگاه خوردو شد.

وی افزود: از بزرگترین سر کرده مواد مخود ۹۰۰کیلو گرم مواد کشف شده و نامبرده علاوه بر قاچاق مواد مخدر در هفت فقره گروگانگیری و شهارت پرسنل نیردی انتظامی مشارکت داشته است.

وی با اشاره به اینکه در این عملیات ها ۱۴نفر دستگیر ودو قاچاقچی به هلاکت رسیدند، عنوان کرد: کشفیات مواد مخدر نسبت سال گذشته ۱۲درصد رشد کرده بطوریکه میزان کشفیات در سال جاری رقم ۷۴ تن در سال گذشته ۶۶ تن بوده است.

وی ادامه داد: مبارزه باموادمخدر و جلوگیری از ورود آن از جمله اقداماتی است که مانع ازبسیاری از ناهنجاریهایی می شود کخ این بلای خانمانسوزدرجانعه ایجاد می کند.

47237

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 718821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کدخدا A1 ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۷
    17 1
    حداقل یک بار خبر رو میخوندید بعد چاپ میکردین ... این همه غلط استان سیستان و بلوچستان از یک ویرایش ساده هم محرومه .... محرومیت تا این حددددددد
    • شاهان A1 ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۷
      3 0
      نهمات و شهارت اشتباه تایپی دارند.