مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان از شروع فرایند ثبت نام اینترنتی بیست و نهمین جشنواره استانی امتنان از کارگران و گروه های کار و واحدهای نمونه لرستان از بیست و پنجم آذر خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان،  علی آشتاب صبح امروز در جلسه هماهنگی بیست نهمین جشنواره امتنان از کارگران و گروه کار نمونه استان با اشاره به شروع ثبت نام در این جشنواره اظهار داشت : فرایند ثبت نام اینترنتی در این جشنواره از بیست و پنجم آذرماه آغاز شده و کارگران، گروه های کار و واحدهای نمونه استان به مدت یک ماه می توانند به سامانه emtenan.mcls.gov.ir مراجعه و برای حضور در بیست و نهمین جشنواره استانی امتنان از جامعه کار و تولید ثبت نام کنند.

مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی لرستان با بیان اینکه این جشنواره ها در راستای اجرای ماده 195 قانون کار برگزار می شود افزود: هدف از برگزاری جشنواره امتنان؛ ارج نهادن به اندیشه ها، تلاش ها و فعالیت های ارزشمند کارگران و تشـویق نیروهـای کارگری مولد، متخصص و مبتکر به منظور ترویج و ارتقاء هر چه بیشتر فرهنگ کار، رعایت انضباط در محیط کار، مشارکت، خلاقیت و نوآوری و ایجاد انگیزه در بین کارگران است.

وی در ادامه تصریح کرد :اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همگام با سراسر کشور اقدام به شناسایی ومعرفی کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه استان نموده و تمام کارفرمایان واحدهای تولیدی، صنعتی، خدماتی و کشاورزی استان می‌توانند نسبت به ثبت نام اینترنتی کارگران و گروه کار نمونه اقدام کنند.

آشتاب یادآور شد: انتخاب و معرفی کارگران، گروههای کار و واحدهای تولیدی نمونه هر ساله در سه مرحله مقدماتی در سطح کارگاهی و کارخانه، نیمه نهایی در سطح استانی و مرحله نهایی در سطح کشور صورت می پذیرد و برگزیدگان طی مراسمی تحت عنوان جشنواره امتنان، در استانها و در سطح کشور تجلیل می شوند.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان در ادامه اظهار داشت : ثبت نام کنندگان جهت کسب اطلاعات بیشتر نیز می توانند در استان به مدیریت اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و در شهرستانهای تابعه به ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان محل کارگاه خود مراجعه کنند.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 737804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =