شرکت واحد اتوبوس‌رانی تهران در پاسخی، نسبت به مشکل مطرح شده توسط یکی از مخاطبان واکنش نشان داد. این شرکت در توضیحاتی به مسافران در شرق تهران عنوان کرد چگونه از خطوط اتوبوسرانی مختلف در مسیرهای متفاوت استفاده کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، یکی از مخاطبان سرویس مشکلات مردم درباره مشکل حمل و نقل با وسایط نقلیه عمومی در شرق تهران، سئوالاتی را خطاب به شرکت واحد اتوبوسرانی مطرح کرده بود.
این شهروند در کامنت خود اینطور نوشته: با سلام ، شرکت واحد اتوبوسرانی تهران قرار بود خط اتوبوس فلکه سوم تهرانپارس به پایانه نوبنیاد را در مسیر فلکه چهارم ، پل استخر ، قنات کوثر ، بلوار مطهری ، بلوار استقلال ، خیابان استقلال غربی مسیر دسترسی شمیران نو و شهرک شهید دقایقی از چهارراه استقلال و بزرگراه زین الدین غرب، بزرگراه امام علی، بزرگراه بابایی راه اندازی نماید در این خصوص با توجه به سختی تردد شهروندان از شرق به شمال و استفاده فراوان از خودروهای شخصی و اتلاف وقت زیاد چندین جلسه از جمله 20 اردیبهشت 95 در دفتر مدیر عامل محترم شرکت واحد با حضور معاونین ایشان برگزار و قول مساعد داده شد که تاکنون وعده های داده شده عملی نشده است که در آستانه مهرماه و افزایش ترافیک در سطح شهر امید است پس از ده سال این معضل رفع گردد . با تشکر
پس از پیگیری های سرویس مشکلات مردم، شرکت اتوبوسرانی واحد تهران به این درخواست شهروندان، پاسخی داده که عینا منتشر می شود:

پاسخ شرکت اتوبوسرانی واحد
مدیرمسئول محترم خبرگزاری خبرآنلاین
با سلام و احترام، با عنایت به تماس شهروند مورد نظر به آگاهی می رساند در سنوات اخیر توسعه خطوط اتوبوسرانی همسو با توسعه سایر مدها انبوه بر در دستور کار مدیریت شهری قرار داشته که در این مسیر خطوط 5 و 9 سامانه تندرو که بخش قابل توجهی از مسیر محدود شرقی تهران را به غرب و شمال و جنوب تهران مرتبط نموده راه اندازی گردیده است.
لازم به ذکر است به منظور رفاه حال شهروندان محترم (علی رغم کمبودهای مرتبط به ناوگان و نیروی انسانی) خطوط 2739 (چهارراه اشراق-پایانه دستواره) به عنوان فیدر خط 9 تندرو در سال 1393 و خط شهرک پارک-پایانه دستواره در سال 1391 راه اندازی که به دلیل عدم استقبال شهروندان و نبود مسافر، سرویس رسانی در این خط متوقف گردید.
در همین رابطه شهروندان محترم می توانند علاوه بر ظرفیتهای ایجاد شده در خطوط تندرو و ایستگاه مترو محدوده شرقی با استفاده از خطوط 213 (شهرک شهید محلاتی-میدان رسالت) با تعداد 12 دستگاه اتوبوس سازمانی، خط شماره 214 (پایانه افق-پایانه دستواره) با تعداد 15 دستگاه اتوبوس سازمانی و خط 216 (شهرک شهید محلاتی-پایانه علم و صنعت) با تعداد 12 دستگاه اتوبوس سازمانی (هر 3 خط با روش پیمایش مبنا در حال سرویس رسانی می باشند) جهت عزیمت به مبادی درخواستی در محدوده های شرق تهران بهره مند گردند.
مشاور مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه

 

46231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 582775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =