24آنلاین نوشت: رضا رشیدپور به حواشی پست اخیر اینستاگرامی هانیه توسلی واکنش نشان داد.

رضا رشید‌پور با انتقاد از حاشیه های مجازی برای پست اخیر هانیه توسلی در برنامه حالا خورشید گفت: شما دوست دارید با ناراحتی تان با تمسخر رفتار کنند؟

او خطاب به توهین کنندگان به هانیه توسلی افزود: اگر داشتن حیوان خانگی تقبیح شده، توهین به شخصیت یک نفر بیشتر تقبیح شده است.

58241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 723056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 72
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مجی بلا A1 ۰۶:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
    موافقم که نباید مسخره کرد. ولی برخی از بس ناراحتی ندارند برای خود الکی ناراحتی درست می کنند...
    • بی نام A1 ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
      شنیدم گارفیلد و گربه های اشرافی و تام کت هم این مصیب وارده رو تسلیت گفتند
    • بی نام A1 ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
      توهین کردن آسان است اما اخلاق را رعایت کردن دشوار است
    • مازیار RO ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
      هر کس که مسخره کرده از فقر فرهنگی رنج می بره یا این که ادم بسیار بی احساسی هست ،تو خودت اگر یک موجود زنده مدتی تو خانه ات زندگی کرده باشه بره ناراحت میشی
    • بی نام A1 ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
      49 29
      بی نام 12:11:47 وقتی در فضای مجازی منتشر میکنه باید منتظر واکنش مردم باشه
    • بی نام A1 ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
      80 28
      لزوما همش مسخره کردن نبود. مشکل از اونجاست که ما همیشه دوست داریم مردم اونطور که ما دوست داریم رفتار کنن. خوب طرف نظر مخالف داره و در قسمت کامنت که مخصوص نظر بقیه است نظر مخالف داده. الان به این نوشته من ۱۰۰۰ تا منفی بدن من باید بیام بگم چرا منفی دادین؟
    • بی نام A1 ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
      42 32
      علت اینست که ما ایرانیان صاحب 2500سال تمدن وفرهنگ هستیم و باقی دنیا وحشی و بی تمدن هستند.
    • محسن A1 ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
      30 16
      ممکنه منه آدم بالغ درک کنم که ایشون از سر بی دردی چنین نظری برای گربه اش داشته، اما کودکان ما نمی توانند چنین برداشتی داشته باشند و متاسفانه از تمام رفتارهای هنرمندان و افراد سرشناس الگو برداری می کنن. هنرمندان ما باید بدونن که مسئولیت اجتماعی سنگینی دارند و جامعه حق اظهار نظر در مورد رفتارشون داره
    • الکس A1 ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
      52 29
      داشتن حیوان خانگی عیب نیست اما یک گربه را تمام زندگی خود قلمداد کردن و خبر مردنش رو تو اینستاگرام پخش کردن واقعا هم جای تمسخر داره
    • بی نام A1 ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
      37 10
      ریختن تو صفحه هانیه توسلی کار و شغل و اقتصاد رو از هانیه توسلی می خوان خخخخخخ رو که نیست.می دونم وظیفه دارد خودتون رو به نفهمیدن بزنید و به خواب اما اون سه هزار میلیارد به علاوه دکل نفتی و همه موارد دیگه که هر روز منتشر می شه رو نه هانیه توسلی و نه گربه اش درش دخالتی نداشتند شما نمی خواد با شکم سیر با نقاب مردم از جانب فقیر و کارگر حرف بزنی.درود بر حیوان دوست ها.کسی که حیوانات را دوست دارد انسانها را هم دوست دارد.
    • بی نام A1 ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۲
      3 0
      به قول هنرمند عزیز فریدون مشیری ... من که از پژمردن یک گل سرخ اشک در چشم و خونم در سبوست ...مرگ او را از کجا باور کنم .....صحبت از مرگ انسانیت است
  • بی نام PT ۰۶:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
    داشتن حیوان خانگی بد نیست . ولی جملاتی که این شخص به کار برده در شان یک انسان سالم نیست
    • بی نام A1 ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
      47 46
      شما از کجا میدونید معیار انسان سالم بودن رو شما درست بلدید، آدم عاقل کسیه که دائما به اعتقادات خودش شک کنه، نه مثل شما نظر قطعی بده
    • بی نام A1 ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
      46 6
      والا منم یه ماهی بزرگ زیبا داشتم که چندسال خودم بزرگش کردم از دستم غذامیگرفت وقتی مردچندروز دپرس بودم. چیزه بدیه؟ دون شأنه؟ من که اینطوری نمیبینم
  • بی نام A1 ۰۶:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
    جالب اینه که کار برنامه حالا خورشید شده جواب دادن به اتفاقاتی که تو شبکه های اجتماعی میفته
    • بی نام RO ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
      24 2
      وجه غالب زندگی امروز ما شده فضای مجازی و این تسری پیدا کرده به همه جوانب جامعه
  • بی نام IR ۰۶:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
    آقای رشیدپور خوب برخلاف آب شنا کردن را بلد است...هنرمند باید الگوی یک جامعه باشد نه اینکه با تلف شدن یک گربه پرچم عزا به دست بگیرد و بگوید من میام پیشت.آیا برای یک انسان مورد عجیبی نیست که بخواهد بمیرد تا به یک گربه برسد؟ لطفا خبرآنلاین تایید کن
    • بی نام A1 ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
      شما خیلی ناراحتی ایشون رو الگو خودت قرار نداده.به مردم چه ربطی داره که نظر یه آدم دیگه راجع به حیوون خونگیش چیه؟اصلا به چه حقی راجع به همدیگر قضاوت میکنیم.
    • بی نام IR ۰۷:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
      شما درست میگید ولی پرچم تمسخر در دست گرفتن هم درست نیست
    • بی نام A1 ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
      20 28
      همین که مرگ یک موجود زنده رو تلف شدن نوشتید نشانگر سطح تفکر شماست
  • بدون نام ۰۷:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
    99 12
    اگر همه درك كنيم كه دنيا و اين چهار روزه زندگي ارزش اين نوع برخورد ها را ندارد اين قضاوت و رفتارها نميشود
  • بی نام A1 ۰۷:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
    چه کسی داشتن حیوان خانگی را تقبیح کرده؟ اسمش روشه. حیوان خانگی.
  • رضا ۰۷:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
    40 92
    من خيلي كشورهاي دنيا سفر كردم ، و از نزديك قبرستان حيوانات رو ديدم و حتي چندين عكس از قبرستان گربه و سگ در ژاپن و اسپانيا و پرتغال گرفتم واقعا ميپرستند حيواناتشون رو !!!!!
  • رضا A1 ۰۷:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
    آقای رشیدپور در همه امور باید اظهار نظر کنن گویا
    • بی نام A1 ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
      60 86
      نه فقط تو باید نظر بدی
    • بی نام RO ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
      41 11
      آقای رشیدپور هر مشکلی هم که داشته باشه داره یکسری نواقص و مسایلی که در جامعه امروزمون وجود داره رو یادآوری میکنه که اکثرا هم درسته. نمیخواد اینجا مقصر رو رشیدپور بدونی.
  • بی نام IR ۰۷:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
    مشکل ما هانیه توسلی و سایر.... نیست مشکل ما امثال رشیدپورها هستند که برای ترقی از شانه های کسانی مثل هانیه توسلی ها بالا می روند....
    • بی نام A1 ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
      20 20
      الان اين از شانه بالا رفتن قابل انتقاد نيست آيا ؟
    • بی نام RO ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
      38 7
      الان از شانه کی رفت بالا رشیدپور، جز اینکه داره میگه قضاوت کردن دیگران وقتی در موقعیت شان نیستیم کار اشتباهیه
  • امیر A1 ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
    آقای رشید پور داشتن حیوان خانگی از نظر خیلیا بد نیست.ولی اینکه به مرده یک حیوان بگی منم با خودت ببر،یا بهش بگی خداحافظ مامانی و.... آن هم برای یک هنرمند درست نیست.بعضی از افراد چون معروف و مشهور شدند باید خیلی چیزا را باید رعایت کنند
    • بی نام A1 ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
      14 26
      یعنی میشه مملکت ما روزی از این حرفهای درست نیست و در جایگاهش نبود و فرهنگ ما اجازه نمیده خالی بشه تا همه بتونن هر طور دوست دارن زندگی کنن و حرف بزنن به شما چه ارتباطی داره که رابطه یک نفر با دوستش که میتونه حیوان خانگیش باشه چطور بوده؟ ناراحتی صفحه شخصیش رو پیگیری نکن
  • kambiz A1 ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
    80 69
    نمیدونم دقت کردید یا نه . تو ایران این آدم معروفا بازیگرا و فوتبالیستا و... انگار عزمشون رو جزم کردن این تتمه فرهنگ اصیل باقی مونده برا جامعه رو به سرعت با اسید بشورن. روششون هم اینکه یکیشون یه زخمه ای به این هنجارهای اصیل و عقلانی هزاران ساله میزنه و بعد بقیه اشون هجوم میکنن برا تایید و دفاع ازش. واقعا که اصیل ترین و عظیم ترین آثار تاریخی رو هجوم موریانه ها نابود میکنه.
    • بی نام IR ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
      33 6
      تو رو خدا انفدر قمپز الکی در نکنید فرهنگ اصیلمون رو در وضعیت رانندگی در وضعیت استادیوم فوتبال در وضعیت کلام مردم در میزان جرم و جنایت در ححم اختلاس و مال مردم خوری در حجم تملق گویی و چاپلوسی در فوضولی و سرکش در کار مردم در کار داشتن به همه امور نامربوط و غیره و ذلک جستجو بفرمایید.
    • بی نام IR ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
      28 4
      فرهنگ اصیل؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ همان فرهنگ زمان کودکی ما را می فرمایید احتمالا که سگ و گربه و پرنده ها را با چوب و سنگ و تفنگ و .... می زند می کشتند.
  • بی نام A1 ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
    کار ایرانیا شده قضاوت راجع به همدیگر.من خودم حیوون خونگی دارم به گربه های توی خیابون هم هر روز غذا میدم.اینا موجودات زنده هستن و حق زندگی دارن.درک نمیکنم که چرا از آفریده های خداوند متنفریم.درک نمیکنم چرا در مورد سلایق دیگران نظر میدیم و قضاوت میکینیم از همه بدتر فحش میدیم.نگاه نکنید و نخونید چیزایی رو که دوست ندارید مگه کسی دعوتتون کرده.
    • بی نام A1 ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
      18 2
      اینجا ایرانه عزیزم. همه کارشناسن. توی صحنه تصادف میشن افسر راهنمایی رانندگی. دو دقیقه بعد برای یکی که مریض شده نسخه تجویز میکنن. موقع فوتبال نگاه کردن از صدتا فرگوسن بهتر مربیگری میکنن. توی جمع میشن آدم باشخصیت و روشنفکر. توی تنهایی میشن یه انسان عقده ای که کارش تمسخر و فحش دادن به دیگرانه. فقط نمیدونم چرا ما مردمی که اینهمه برای همدیگه خوب نسخه میپیچیم موقع مشکلات خودمون که میشه به آسمون و زمین فحش میدیمو تقصیرو میندازیم گردن خدا و مملکت.
  • بی نام GB ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
    27 10
    درک کنید
  • alam A1 ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
    95 45
    ین خانم مدتیه نقشش توسینماکم رنگ شده میخادخودشو پرنگ کنه آخه خانم متفاوت کی گفته به واسطه به اصطلاح هنرمنبودندبایدجوردیگه ای باشیبه جرات قسم میخورم این خانم خودشم به کارش هیچ اعتقادی نداره فقط میخادیه تمی برای خودش ساخته باشه توکه میدونی قالب وفرمت فرهنگ مردم ایران بااین چیزامنافات داره چراخودتوسیبل فش وبدبیراه ملت میکنی خوشت میادواقعا به به خداتوازهیچ کس بیشترنمیفهمی کسی بایدادعای متفاوت بودن داشته باشه که یه گوشه ازکاراین دنیارومتفاوت کرده باشه اثرماندگاری داشته باشه مثل زنده یادبانومریم میرزاخانی چه نجیب ومتین نه به واسطه جنگولک بازی وادادرآوردن ببین اول فرهنگ ملتت چه چیزومیطلبه بعددنبال متفاوت بودن باش خانم متفاوت...
    • بی نام IR ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
      9 9
      احسنت .برداشت خوبی از جریان داشتی اتفاقن خواست یه کامنت با همین محتوا بنویسم که شما زحمت را کشیده اید.
  • بهروز IR ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
    59 41
    یه زمانی می گفتند مرفهین بی درد الان باید بگویند هنرمندان بی درد این هم یک نوع شاید روشنفکری جدید قشر هنرمندان است که با هم همدردی می کنند واقعا باید تاسف خورد به این قشر
    • بی نام IR ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
      26 45
      جاهلیت مدرن
    • بی نام A1 ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
      27 5
      اتفاقا چیزی که شما نمیبینین درد زیاده. این از بُعد نمیبینین که یه انسان چقدر میتونه احساس تنهایی کنه که تنها دلخوشیش یه گربه باشه. امثال شما اتفاقا بی دردن. اینکه انسان توی این شلوغی انقدر احساس تنهایی بکنه میشه درد. حالا میخواد یه هنرمند معروف باشه یا یه انسان عادی
    • میثم A1 ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
      17 19
      دادن دستمزدهای بی حساب و کتاب برای بازی در سریال ها و فیلمهای بنجل به بازیگران بی استعداد ، نوکیسه گی را هم به همراه دارد. بعد از آمریکا و هندوستان بیشترین تولیدات سینمایی سالانه را داریم. کسی هم نمی داند که چقدر از این بریز و بپاش ها از طریق گیشه بر می گردد .
  • بی نام RO ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
    37 12
    حالا اصلا کارش درست یا غلط اگه تو بدت میاد خوب بلاکش کن دیگه هم صفحه اش رو نگاه نکن، این کارا چه معنی داره آخه
  • بی نام A1 ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
    22 7
    چرا هیچ هنرمندی دلش برای اون کارگر رفتگر کرجی که برای نداشتن اجاره خونه و تو همین سایت هم خبرش کارشد همدردی نکرد .متاسفانه بد فرهنگی شده
  • بی نام A1 ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
    7 10
    نگهداری سگ و گربه بدون رعایت الزامات این کار به یه معضل در جامعه شهری ما تبدیل شده . بخصوص سگ که واقعا یه عده شورشو در آوردن .خانم توسلی شخصیت قابل احترامی دارن و از خیلی از حاشیه های حرفه خودشون دور هستن. واکنش ایشون به از دست رفتن گربه شون غیر عادیه ولی دلیل نمیشه مورد اهانت و تمسخر قرار بگیرن. بهتر بود موقعیت اجتماعی خودشون و شرایط جامعه رو در نظر می گرفتن و این متن رو نمی گذاشتن.
  • بی نام A1 ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
    7 19
    دیگه این خانم روش میشه اظهارنظر سیاسی بکنه؟؟؟؟
  • بی نام A1 ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
    12 14
    ادامه، بی نام 12:11:47 به نظر شما پخش این خبر در نت و این طرز نوشتن که مامان میاد پیش یعنی بعد مرگ بره پیش گربه نشون دهنده سقوط اخلاق و فرهنگ نیست؟
    • بی نام A1 ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
      10 18
      نه نیست
  • معلم EU ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
    22 11
    خانه پدری ام مملو از حیوان خانگی بود از یک طرف مرغ و خروس و اردک از سوی دیگه خرگوش و بوقلمون و گاو و گوسفند و عذر می خوام الاغی که وسیله تردد آقام به صحرا بود. چه صحنه ای بود حیاط خانه ما. با وجود انس و علاقه ای که همه ی ما به آن حیوانات خانگی داشتیم می گویم در عجب ماندم، متحیر شدم و در آخر حالت دل بهم خوردگی از نوع نگاه یک هنرمند که همان روز از بوی کباب کارگرهای شرکت نفت که از جنس خودش بودند متاثر نشد و از مرگ حیوان خانگی به عزا نشست و آن را با بالا بردن پرچم به همه اعلام کرد.
  • بی نام IR ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
    22 34
    خوب کرده هرچی گفته به کسی هم مربوط نیست که نظر میدین
    • بی نام IR ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
      21 6
      کسی که در شبکه های اجتماعی نظر میگذارد و یا موضوعی را به اشتراک، منطقا انتظار نقد نظر خود را دارد وگرنه اصلا نیازی به حضور در شبکه های اجتماعی نیست استثنا هم ندارد از ترامپ گرفته تا سایرین
  • بی نام IR ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
    15 4
    فكر نمي كنم كه اين توهين ها و مسخره كردن ها ربطي به خانم توسلي داشته باشد در موارد ديگر هم ديده شده بيشتر ناشي از احساس حقارت و خشمي انباشته شده در تعدادي از هم وطنان است كه اصلا مثبت نيست ما از معدود كشورهايي هستيم كه بخاطر يك تصادف جزيي با قفل فرمان به جان هم مي افتيم يا به سايت يك آدم شناخته شده سر هيچ و پوچ حمله كرده ناسزا مي گوييم، يا در برابر احساساتي شدن خانمي در مورد گربه مرده اش مسخره و توهين مي كنيم . كمي تفكر
  • رضا IR ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
    12 3
    از اونجا كه ما غريب پرستيم با ايشون سر اين قضيه جنگ داريم، حالا اگه گربه مثلا خانم اسكارلت يوهانسن مرده بود همين منتقدين محترم ميرفتند چهار راه ولي عصر براش شمع روشن ميكردن، عزيزانم زندگيتونو بكنيد، متن ايشون را هم اگه دوست نداريد نخونيد، چه كار به كار بقيه داريد؟
  • بی نام A1 ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
    12 10
    من گربه خانگی داشتم وقتی مرد مدتها جای خالیش رو حس کردم و چون آدمهای تهی مغز فکر میکنن فقط انسانها حس و عاطفه دارن اتفاقا احساس تو حیوانات خیلی خالص تر هست چون هیچ ریاکاری تو وجودشون نیست، من سگ و گربه رو به خیلی از انسان ها ترجیح میدم
  • بی نام DE ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
    7 10
    مملکتو خاک و الودگی بنزین نابود کرده طرف ....
  • بی نام DE ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
    26 2
    تو این شهرهای بتونی بدون دار و درخت و حیوون، خیلی ها دلشون به گلدونهای تو پنجره، به ماهی توی تنگ که هی دور می زنه و واسه غذا خوردن بالای آب میاد، به گربه ای که با زبون شیر می خوره، به سگی که برای محبت گرفتن به سمت آدم میاد، به طوطی روی میله که دور می‌زنه و ... خوش است. اگه کسی با حیوون خونگی اش مهربون باشه و بهش مرتب غذا بده و مواظب سلامتی اش باشه، اگه کسی مراقب گلدونش باشه، این آدم هوش طبیعت گراش زیاده و محافظ محیط زیست و جنگل و آب هم هست.
  • بی نام IR ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
    12 6
    کلا ملت فضولی هستیم . راجع به همه چیز و همه کس باید اظهار نظر کنیم . ولی بابت چیزهایی که باید حساسیت داشته باشیم بقول شما از گارفیلدم بی خیال تریم
  • هومن A1 ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
    4 9
    همتون آدمو یاد فیلم بعداظهر سگی میندازین جایی که جان یک سگ یا گربه بیشتر از جان عزیزان هم وطنم در گوشه و کنار این مملکت با ارزشتره که اگه نبود این همه نظر برای یه اتفاق ساده پست خانم توسلی نمی اُفتاد. اگه یه خبر کار میشد که فلان کودک سیستانی به خاطر گرسنگی مُرده ببینم چند نفر میومدن نظر بدن انسانم آرزوست . . . .
    • بی نام DE ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
      27 2
      بلوچی ها توی کپر زندگی می کنند ولی بهترین و خوشمزه ترین غذاها رو می خورند. خیلی بده که اینطور درباره هموطنت نظر بدی فقط به خاطر اینکه مثل شما تهرانی ها جیب خالی پز عالی نیستند.
  • بی نام IR ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
    12 11
    احساس پاک یک انسان به حیوانات را به نمایش گذاشت
  • جاجرود IR ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
    10 18
    من تا حالا اسم هانیه توسلی را نشنیده بودم،حالا با گربه مشهور شد
  • بی نام RO ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
    10 3
    گربه بهانه است رحمو شفقت را گم کرده‌ایم راحت قضاوت می‌کنیم، راحت حکم می‌دهیم، و روزی قضاوت خواهیم شد
  • ناصر A1 ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
    9 8
    واقعا برای این جامعه تا خرخره مریض متاسفم که سر هر چیز و نا چیزی فحش و بد و بیراه رو نصیب هم می کنن. کاشکی یه تیم میلیونی از روانشناسا برای این مردم مریض نسخه بپیچند.
  • بی نام A1 ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
    5 11
    مشکل اینه که این بازیگرا خودشون رو روشن فکر و هدایت کننده جامعه میدونن. راجع به مسایل سیاسی اظهارنظرهای تخصصی میکنن. سوالی که پیش میاد اینه، کسی که آرزوش محشور شدن با گربه است چه جور روشن فکریه؟ وگرنه اشکالی نداره که بعضی از آدما که همدم انسانی ندارن همدم حیوانی داشته باشن. البته میدونم و پرسیدم که وابستگی خیلی زیاد به حیوانات خانگی و مامان صدا زدن اونها تا حدودی بیماری محسوب میشه.
  • بی نام A1 ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
    13 11
    جناب رشید پور لطفا مغالطه نکن. به شعور مخاطب احترام بگذار. نگهداشتن گربه تقبیح نشده است. لوس بازی در مرگ گربه تقبیح شده است. در ضمن انسان نباید زمینه تمسخر دیگران را فراهم سازد...
  • امید A1 ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
    10 8
    تمام موجوداتی که خدا آفریده دارای سطحی از شعور هستند .از با شعورترین آن که انسان است و در سطوح پایین تر حیوانات و... و حتی گیاهان . از دست دادن یک موجود با شعور در هر سطحی چه انسان و چه حیوان و... باعث ناراحتی ما میشود منتها به شرط اینکه ما وجود شعور را در آن موجود درک کرده باشیم اگر برخی ناراحت شدن برای مرگ یک گربه برایشان مسخره است فقط بدلیل عدم تجربه و تشخیص وجود داشتن شعور و احساس در حیوانات است. بیایید دیگران را قضاوت نکنیم
  • ابراهیم A1 ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
    15 9
    واقعابعضی ازافراد دیگه شورشودراوردند اخه کجای دینمان میشه پیداکردکه داشتن حیوان توخونه رامجازبدونه البته داریم درحدکبوترومرغ وماکیان وحیوانات اهلی مفیدنه اینکه سگ وبغل کنی تورختخواب بخوابی باهاش وبهش بگی پسرم ودخترم وبابائی ومامانی اخه ... زندگی به این زیبائی اونوقت به یک سگ میگی پسرم شماهانوعی مریضی داریدکه بایددرمانش کنید
  • حسین IR ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
    18 11
    واقعا مسخره است . ببینید داخل ایران یک عده چقدر سرخوشن که ناراحتیشون میشه گربه یا سگهای خیابون . اما اگر یک نفر از این دنیا فریاد کشته شدن مردمان سوریه ، عراق ، میانمار و ... در بیاد . میگویند ببینید دلشون برای مردمان خودشون نمیسوزه اما برای مردمان کشورهای دیگر میسوزه حالا چی شده که حیوان مهمتر از جان انسان شده باید فکری به حال تفکر خودشون بکنن . تعجب میکنم از این انسانیتی که اسمش رو میگذارند .
  • بی نام A1 ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
    17 1
    متاسفانه مشکلات روانی تو جامعه ما زیاد شده
  • بی نام A1 ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۲
    2 1
    رضا رشید پور چرا تو هر کاری دخالت میکنه؟
  • بی نام A1 ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۲
    2 1
    همین رشید پور نبود از خانم آزاده نامداری بت ساخته بود