تصویربرداری مجموعه «برنا» چند روزی است که در جنوب کشور پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «برنا»، سریالی اجتماعی است که به کارگردانی و نویسندگی عباس رنجبر و تهیه کنندگی پریوش کاشانی به سفارش گروه اجتماعی شبکه سه سیما در دست تولید است. تا چند روز دیگر این سریال به ایستگاه پایانی خود نزدیک خواهد شد و پرونده این مجموعه در هرمزگان بسته می‌شود.

سریال «برنا» روایتگر راه های رفته و نرفته است؛ سفری را به تصویر می کشد که مسافر اصلی آن جوانی برنا نامی است، او جوان است و ناپخته، اما با سری پر از سودا و بلند پروازی.

داستان از جایی آغاز می‌شود که برنا در جریان آشنایی با دختری به نام نگار در مقام پاسخ‌گوی سوال مطرح شده برمی‌آید، یافتن این پاسخ آغازگر معماهایی است که پیامی بر سر راهش قرار می‌گیرند.

 برنا در راه رسیدن به نگار مجبور می‌شود در برابر مشکلات سفر قد علم کند و هرچه ببشتر تلاش می‌کند، نگار برای او سراب‌تر و دست نیافتنی تر می‌شود تا جایی که وقتی به خود می‌آید در هزار تار نامریی که جنس وسوسه دارند، گرفتار شده است. اما او دست از تلاش و تحقیق برای یافتن سوال مورد نظر بر نمی‌دارد و...

 این مجموعه با محوریت شعار اقتصاد مقاومتی و کارافرینی تولید می‌شود و در ان فریده سپاه منصور، آشا محرابی، محمودرضا قدیریان، سیاوش طهمورث، جمشید جهانزاده، مرضیه صدرایی، فریده دریامج، نیلوفر پارسا، ایلین دایمی، سمانه حبیب پور، حمید غلامی، و ایمان صفا به ایفای نقش می‌پردازند.

در این مجموعه به مباحث ایرانگردی و ایران‌شناسی در قالب قصه پرداخته می‌شود که در استان‌های مازندران، گیلان، گلستان، همدان، لرستان، مرکزی و هرمزگان تصویربرداری می‌شود.

57244

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 724862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =