ایسنا نوشت:مدیر کل ثبت احوال استان کرمان با بیان این مطلب که کارت هوشمند ملی در آینده نزدیک به‌عنوان یک کارت جامع تبدیل خواهد شد، گفت: با برون‌سپاری‌های انجام شده در این سازمان زمینه اشتغال بیش از 400 نفر ایجاد خواهد شد.

 «حسین زین‌الصاحین» صبح امروز دوم دی‌ماه در جلسه شورای راهبردی جمعیت استان کرمان گفت: ساماندهی ثبت وقایع حیاتی و مهاجرت در کشور، استقرار نظام جامع شناسایی ایرانیان، تولید و انتشار آمار و اطلاعات جمعیتی ایرانیان، استقرار سازمان الکترونیک، ارتقاء مستمر کیفیت و کمیت نحوه ارائه خدمات، افزایش کارآیی و ارتقاء بهره‌وری سازمان، حساس‌سازی و ارتقاء آگاهی‌های عمومی، اصلاح نظام بودجه‌ریزی سازمان با رویکرد تعریف و تأمین منابع مورد نیاز و ... از جمله اهداف کلان این سازمان است.

وی با بیان این مطلب که کارت هوشمند ملی در آینده نزدیک به‌عنوان یک کارت جامع تبدیل خواهد شد، اظهار کرد: با برون‌سپاری‌های انجام شده در این سازمان زمینه اشتغال بیش از 400 نفر ایجاد خواهد شد.

مدیر کل ثبت احوال استان کرمان ثبت وقایع حیاتی اتقان اسناد هویت و تابعیت ایرانیان، تولید و انتشار آمار انسانی و تحولات جمعیتی کشور را از مأموریت‌های ثبت احوال دانست و خاطرنشان کرد: در آینده نزدیک حدود 20 ایستگاه سیار در استان راه‌اندازی خواهیم کرد.

زین الصالحین از تلاش کارمندان ثبت احوال در سرعت بخشیدن خدمات به مردم، سخن به میان آورد و یادآور شد: مشکلات زیادی در سطح استان داشتیم و در مسیر برطرف کردن آن‌ها اقدامات اساسی شده است.

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 739633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۲
    2 1
    وقتی در کارت ملی مشخصات محل ولادت اشخاص و همچنین مشخصات والدین افراد درج نگردیده است نمی توان به کارت ملی لقب یک کارت هویتی کامل را داد
  • بی نام IR ۰۴:۴۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۴
    3 0
    عجله نفرمایید. طراحان امکانات زیادی برای کنترل هر چه بیشتر و دسترسی هر چه کاملتر به گستره ای متنوعی از اطلاعات شخصی شهروندان را در این طرح و مراحل توسعه ای آن دیده اند. بیشتز ار انچه اکنون تصور می کنیم. می شود به نوعی پروژه 1984 سازی جامعه هم نامیدش. هزینه اش را هم مردم پرداخت می کنند چه از این بهتر...