چگونه بهترین تور نوروزی آنتالیا را انتخاب کنیم؟

با فرا رسیدن فصل زمستان تورهای نوروزی برای عرضه آماده می‌شوند و هر چه به روزهای عید نوروز نزدیک‌تر می‌شویم تعداد افرادی که به دنبال تور نوروز هستند بیشتر می‌شود.

آژانس مقتدر سیر، هر ساله در این فصل تلاش می‌کند تا با‌ عرضه‌ی تورهای متنوع، دست مشتریان خود را باز بگذارد. تور آنتالیا یکی از مورد توجه‌ترین بسته‌هایی‌ست که در طول سال و به‌خصوص در نوروز به مسافران عرضه می‌شود. با توجه به تنوع بسته‌ها سعی در این داریم تا با تشریح امکانات و شرایط تورها، مسافران را نسبت به جوانب مختلف آگاه کنیم تا دقیق‌ترین تصمیم‌گیری برای ایشان میسر باشد.


چه عواملی در یک بسته‌ی تور آنتالیا موثرند؟

عواملی در یک بسته‌ی تور موثرند که گاهی با بی‌دقتی به آن‌ها می‌تواند یک سفر را دچار مشکلات متعددی کند. آژانس مقتدر سیر می‌کوشد تا با شرح آن‌ها ، شما عزیزان را با جزئیات موارد آشنا سازد تا زمان انتخاب، با دیدی بازتر اقدام نمایید.

▪ فصل سفر

از مهم‌ترین موارد درباره آنتالیا، فصلی‌ست که که قصد سفر در آن را دارید. در فصل‌های سرد دمای هوا از ۰ تا ۱۵ درجه سانتی‌گراد است. بنابراین استفاده از ساحل‌ها و بسیاری از تفریحات آبی در این فصل‌ها تقریباً ممکن نیست. بنابراین با توجه به استقبال کم، قیمت، کمترین حالت خود را خواهد داشت.

بهترین فصل برای سفر به آنتالیا از خرداد تا پایان شهریور است و قیمت بالاتر خواهد رفت. عید نوروز، یک حالت بینابینی دو فصل زمستان و تابستان را دارد، برخی هتل‌ها تفریحات آبی خود را راه‌اندازی کرده‌اند و هوای بهاری و تعطیلات طولانی اجازه گشت در طبیعت زیبا و آثار تاریخی این شهر را به مسافران می‌دهد.

▪ تاریخ سفر

در کنار اینکه در چه فصلی قصد سفر به آنتالیا را دارید، تاریخ آن نیز مهم است. پروازهای آخر هفته معمولاً قیمت بالاتری دارند. همچنین قرار گرفتن تاریخ سفر در تعطیلات خاص می‌تواند قیمت‌ها را به شکل محسوسی تغییر دهد.
در تور آنتالیا نوروز ۹۷ گران‌ترین تاریخ‌ها، پروازهای ۲۷ تا ۲ فروردین است و تاریخ‌های پیش یا پس از آن هزینه کمتری دارند. ولی همچنان نسبت به تاریخ‌های دیگر سال، به واسطه میزان تقاضای زیاد و محدودیت عرضه، قیمت بالاتری دارند.

▪ مدت زمان سفر

در طول سال، تورهای آنتالیا در بسته‌های ۶ شبه به فروش می‌رسند. اما در نوروز، ممکن است زمان تور تا ۱۰ شب افزایش یابد، بنابراین هر چه مدت زمان تور بیشتر باشد، هزینه‌ی آن بیشتر خواهد بود.

▪ مشخصات پرواز

از نکات مهم در تور آنتالیا، خط هوایی‌ست. معمولاً برای مقصد آنتالیا علاوه بر پروازهای داخلی نظیر قشم‌ایر، آتا و تابان خطوط هوایی ترک همچون اطلس‌جت، فری‌برد و سان‌اکسپرس استفاده می‌شود. طبیعتاً هزینه‌ی پروازهای ترک بالاتر اما کیفیت آن بالاتر خواهد بود.
فارغ از خط هوایی، ساعت پروازی نیز عاملی مهم است. ساعت‌های پروازی که زمان فرود آن‌ها از عصر به بعد یا زمان برگشت آن‌ها تا صبح است هزینه‌ی کمتری دارند. اما این‌گونه پروازها باعث می‌شوند مدت زمان کمتری را در مقصد بگذرانید.

تور آنتالیا مقتدر سیر

▪ مشخصات اقامتی

یکی از مهم‌ترین عوامل در کیفیت و قیمت تورهای آنتالیا، محل اقامت است. به واسطه‌ی این که آنتالیا، یک مقصد تفریحی برای افراد محسوب می‌شود، بنابراین امکانات هتل می‌تواند تأثیر زیادی بر سفر داشته باشد. امکاناتی نظیر رستوران و کافه‌های تمام وقت، تفریحات آبی، استخرها ، نزدیک بودن به ساحل دریا یا حتی داشتن ساحل اختصاصی، از این دست هستند.

اکثر تورهای آنتالیا با سرویس ALL ارايه می‌شوند. این سرویس در حقیقت علاوه بر صبحانه، ناهار و شام رایگان دارای سرویس میان‌وعده نیز است. اما بعضی از هتل‌ها دارای سرویس‌های UALL هستند که سرویس‌های اضافی دیگر آن در هر زمان شبانه‌روز رایگان خواهد بود. بنابراین هر چه سرویس‌ها مفصل‌تر باشد هزینه بالاتر خواهد بود.

همچنین مشخصات اتاق، نظیر اندازه، نوع تخت‌ها، میزان گنجایش و در هتل‌های ساحلی ویو به دریا، می‌تواند عاملی مؤثر در قیمت باشد.


مجموعه‌ی عوامل بر شمرده شده می‌توانند، کیفیت سفر را کاهش یا افزایش دهند و این در میزان لذتی که افراد از سفر خود می‌برند مؤثر است ولی توفعات، انتظارات و بودجه می‌تواند یک توازن در مجموعه عوامل به وجود آورد تا مسافر حداکثر لذت را از سفر خود ببرد.

انواع تورهای آنتالیا چیست؟

علاوه بر تورهای عادی آنتالیا که به صورت مداوم برگزار می‌شود، تور لحظه آخری آنتالیا و تور لاکچری آنتالیا از مهم‌ترین و پرکاربردترین تورهای این مقصد هستند. برای آن‌هایی که امکان مدیریت کردن زمان خود را دارند و تعدادشان خیلی زیاد نیست، امکان خرید با قیمت مناسب، برای تورهای لحظه آخری آنتالیا وجود دارد، این تورها از لحاظ کم و کیف با تورهای عادی تفاوتی ندارند و صرفاً فروش آن‌ها در روزهای منتهی به پرواز انجام می‌شود.

تورهای آنتالیا که مقتدر سیر ارائه می‌کند کدام است؟

به واسطه استقبال فراوان از این مقصد، به‌خصوص در فصل‌های بهار و تابستان، آژانس مقتدر سیر به شکل همیشگی این تورها را ارائه می‌کند. مقتدر سیر مجری مستقیم تور آنتالیا است و چارتر پروازهای سان‌اکسپرس را در این مسیر در اختیار دارد. همچنین با هتل‌هایی در تمامی مناطق آنتالیا در کلاس‌های مختلف و سرویس‌های متفاوت همکاری دارد که قدرت انتخاب مسافران را بالا خواهد برد.

بهترین زمان خرید برای تور آنتالیا نوروز تا چه زمان است؟

از میانه‌های دی‌ماه، تورهای نوروزی آنتالیا عرضه می‌شوند و تقریباً تورهای آنتالیای نوروزی که در هفته‌ی دوم برگزار می‌شوند تا هفته‌ی اول تعطیلات نیز به فروش می‌رسند. اما اگر شما از آن دسته از افراد هستید که قصد دارید در بهترین تاریخ‌ها با بهترین پروازها به هتل‌های خوب سفر کنید، بهتر است تا پایان بهمن ماه نسبت به خرید تور آنتالیا نوروز 97 اقدام کنید.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 747678