این روزها هزاران نفر از ثروتمندان و افراد قدرتمند جهان در حال آماده شدن برای سفر به داووس هستند.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از سی ان ان مانی، دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا گفته است که در اجلاس امسال مجمع جهانی اقتصاد شرکت خواهد کرد. او به وال استریت ژورنال گفته که قصد دارد از برنامه های آمریکا و آنچه او موفقیت خوانده،در این اجلاس سخن بگوید.

طبق اعلام مجمع جهانی اقتصاد حضور رییس جمهور آمریکا در کنار وزرای شرکت کننده،بالاترین مقام شرکت کننده در این اجلاس گزارش شده است.

این اجلاس بهترین فرصت برای مدیران،بانکداران،مردان وال استریت،تنظیم کنندگان قوانین بانفوذ،سیاستمداران قدرتمند و همراهانشان است؛البته این نشست اگر بالاترین است،ولی ارزان هم نیست.

شرکت ها برای حضور یک عضو خود در این اجلاس 60 هزار دلار به مجمع جهانی اقتصاد می پردازند و 10 شرکت کار هماهنگی این اجلاس را انجام می دهند و افراد واجد شرایط را انتخاب می کنند.البته بلیت باید به طور جداگانه خریداری شود.

هنگام برگزاری اجلاس داووس،آسمان سوئیس از هواپیماها و هلی کوپتر های شخصی پر می شود.شرایط امنیتی بسیار سخت می‌شود و تک تیراندازان در بالای پشت بام ها در حال رژه هستند.

کنفرانس امسال با موضوع «ایجاد یک آینده مشترک در دنیای شکسته» نامگذاری شده و قرار است صدها نفر حول این موضوع با یکدیگر به گفت وگو بپردازند.

افتتاحیه اجلاس امسال با نارندا مودی نخست وزیر هند خواهد بود،در حالی که انتظار می رود روز جمعه ترامپ حضور یابد.

در اجلاس امسال کیت بلانشت،التون جان و شاهرخ خان از ستاره های سینما حضور خواهد یافت.

 

3535

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 748391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =