مدیر شعب بانک مسکن استان خوزستان از آمادگی کلیه شعب این بانک در استان برای پرداخت وام قرض الحسنه ازدواج خبر داد.

علی اصغر نادری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرآنلاین در اهواز با اشاره به جزئیات انجام طرح ضربتی پرداخت وام ازدواج از سوی شعب بانک مسکن در استان خوزستان اظهار کرد: بانک مرکزی با هدف کاهش صف دریافت کنندگان وام ازدواج، طرح ضربتی پرداخت این وام را از ابتدای مردادماه تا پایان شهریورماه در دست اجرا دارد. با اجرای این طرح تعداد افراد در صف به حداقل ممکن کاهش می یابد.

نادری افزود: بر همین اساس با یک برنامه ریزی دقیق و هماهنگی تمام شعب استان، طرح ضربتی پرداخت وام با سرعت در همه شعب استان آغاز شد و در مدت اعلام طرح موفق شدیم؛ تسهیلات درخواستی بسیاری از افرادی که پیش از این برای دریافت وام قرض الحسنه ازدواج خود ثبت نام کرده بودند را پرداخت کنیم.

وی تاکید کرد: براساس تاکید بانک مرکزی، پرداخت تسهیلات ازدواج با اولویت مناطق محروم و افرادی که زمان بیشتری را در صف انتظار سپری کردند، انجام شد.

مدیر شعب بانک مسکن استان خوزستان گفت: در همین مدت کوتاه، بیش از یک هزار و ۶۰۰ نفر، تسهیلات قرض الحسنه ازدواج خود را از شعب مختلف بانک مسکن در استان خوزستان دریافت کرده‌اند.

نادری با اعلام آمادگی این بانک برای پرداخت تسهیلات ازدواج به کلیه متقاضیانی که پرونده خود را تا پایان شهریورماه تکمیل کنند، بیان کرد: روند پرداخت تسهیلات به متقاضیان در این مدت از سوی این مدیریت رصد شده به گونه ای که داده های ما نشان می دهد که رضایت خوبی از سوی مراجعه کنندگان وجود داشته و آنها در سریع ترین زمان ممکن تسهیلات خود را دریافت کرده اند.

وی تاکید کرد: آن دسته از متقاضیانی که پیامک دریافت تسهیلات ازدواج برای آنها ارسال شده است برای تشکیل یا تکمیل پرونده مربوطه در اسرع وقت به شعب تعیین شده مراجعه کرده و از فرصت به وجود آمده استفاده کنند.

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 700137

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =