۰ نفر
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۵:۳۹

اقتصادنیوز نوشت:

هیاتی تجاری از کشور لهستان به ایران سفر کرده‌است. این هیات که متشکل از 45 شرکت لهستانی به سرپرستی معاون وزیر امور خارجه این کشور بوده است، صبح روز دوشنبه در اتاق بازرگانی ایران حضور داشته و در زمینه‌های صنایع ساختمان و راهسازی، نفت و گاز، مهندسی و ماشین‌آلات، مواد غذایی و کشاورزی، تکنولوژی‌های سبز، حمل‌ونقل، مشاوره و خدمات به مذاکره با نمایندگان بخش خصوصی در اتاق بازرگانی ایران پرداختند.

اما تراز تجاری دو کشور ایران و لهستان چقدر است؟ در سال 93 مجموعه مبادلات تجاری بین دو کشور ایران و لهستان در حدود 41 میلیون دلار بوده است، که در حدود 20 میلیون دلار صادارت کالا از ایران به لهستان و حدود 21 میلیون دلار واردات ایران از لهستان بوده است.

روده حیوانات، انگور خشک کرده، پسته، خرما، انگور بی‌دانه، چای سیاه، میوه‌های خشک شده، شیرینی، زعفران، سبزی، پنیر تازه و ماشین‌آلات نانوایی از جمله کالاهایی هستند که از ایران به لهستان صادر می‌شوند.

همچنین مکمل‌های دارویی، پمپ انژکتور، تراکتور جاده‌ای، آدامس بدون قند، ماشین‌های ریسندگی، سنگ آسیاب، ماشین‌آلات و دستگاه‌ها برای آماده کردن گوشت یاپرندگان خانگی، کمباین، پودر سیب زمینی ، دستگاه‌های مکانوترا پی، ماساژ و سنجش توانایی روانی، مداد آرایشی، قزل‌آلا، منقل و خوراک‌پز، آلات و دستگاه‌ها برای سنجش یاکنترل فشار، لنت ترمز، ماشین‌آلات و دستگاه‌ها برا ی کارکردن روی خمیرکاغذ، کاغذ یا مقوا، ظروف شیشه‌ای، کود معدنی، کف‌پوش از جمله کالاهای وارد شده از لهستان به ایران است.

3939

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 413801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =