۰ نفر
۳۱ فروردین ۱۳۹۳ - ۰۷:۴۷

مرکزمطالعات و تولیدات فیلم انیمیشن دو کتاب جدید آموزشی با عنوان «کارتون مدرن» و «ایواتاکاموتو»را منتشر می کند.

به گزارش خبرآنلاین، تقی بیگی که ترجمه دو کتاب «کارتون مدرن» و «ایواتاکاموتو» را بر عهده داشته است گفت: کارتون مدرن در حال حاضر در دست آماده سازی و کتاب "ایواتاکاموتو" در مرحله چاپ است که در نهایت به همت انتشارات سوره مهر روانه بازار خواهد شد.

وی در معرفی کتاب «کارتون مدرن» بیان کرد : این کتاب نوشته عمید عمیدی کتاب پر حجمی است که به عنوان یک منبع مختصر مطالبی چون تولیدات گوناگون شرکت های انیمیشن سازی، فیلم های سه دهه مختلف و اسامی انیماتور ها، کارگردان ها و نویسندگان را در بر می گیرد. در این اثر عمیدی -نویسنده کتاب- به کتاب ها و آثار افرادی اشاره کرده است که درشرکت های تولید انیمیشن همکاری داشته اند.

این مترجم همچنین خاطر نشان کرد: کتاب «ایواتاکاموتو: زندگی من با هزاران شخصیت» که نیز توسط ایواتا کاموتو به نگارش در آمده است، اثری است که با برخورداری از لغات عامیانه در کنار لغات تخصصی انیمیشن،به مخاطب نشان می دهد که چگونه یک فرد با استفاده از موقعیت و فرصت های مختلف به رشد می رسد. این نویسنده در قالب این کتاب مسائل انیمیشن را باز می کند و به بیان اصطلاحاتی می پردازد که می تواند برای خواننده نیمه حرفه ای مفید باشد.
وی در خصوص چاپ کتاب های انیمیشن تاکید کرد: از آنجا که هنر انیمیشن هنر نوپایی است که هنوز به صورت حرفه ای به آن پرداخته نمی شود، بنابراین چاپ فیلم نامه و یا کتاب هایی که در برگیرنده اطلاعات کامل و به روزی هستند برای علاقمندان به انیمیشن انگیزه بخش خواهد بود.

6060

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 350416

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =