پرواز 50 پاراگلایدر در آسمان مشگین شهر

مدیر عامل طولانی ترین پل معلق خاورمیانه با اشاره به پرواز ۵۰ پاراگلایدر در آسمان مشگین شهر گفت: برای عید فطر در تلاش برای تکمیل نور پردازی و چراغانی پل هستیم و در کنار آن برنامه های تفریحی همچون کالسکه سواری و را برنامه ریزی شده است.

حسین عباسی نیا مدیر عامل طولانی ترین پل معلق خاورمیانه در مشگین شهر در نشست خبری با اصحاب رسانه از آمادگی مجموعه پل معلق برای پذیرایی از ۴۰ هزار مسافر در ایام تعطیلات عید سعید فطر خبر داد و گفت در تلاش هستیم در این ایام برنامه های خاص و سرگرم کننده ای را برای مسافران و شهروندان مشگین شهری در نظر بگیریم.

با توجه به اینکه در زمان افتتاح پروژه پل معلق حجم زیاد مسافران مشکلاتی را برای این مجموعه ایجاد کرده بود و عملاً کنترل حجم ورودی مردم روی پل معلق غیر ممکن بود از این رو عباس نیاتنها راه جلوگیری از چنین مشکلات را ایجاد جذابیت در دو طرف پل معلق است تا میزان ماندگار افراد بر روی پل به حداقل برساند لذا برای جلوگیری از تجمع مسافران روی پل معلق بالغ بر ۱۰۰ غرفه در دو طرف پل معلق ایجاد و به صورت رایگان در اختیار در عرضه کنندگان و عموم مردم قرار می گیرد.

با توجه به اینکه غرفه ها به صورت رایگاه در اختیار علاقمندان قرار می گیرد و هر فردی که اول ثبت نام کند اولویت دریافت غرفه با انها خواهد بود لذا علاقمندان جهت دریافت غرفه رایگان در محوطه پل معلق می بایست با برادر مهدی قهرمانی هماهنگ نمایند.

وی ادامه در خصوص جمع آوری و سازماندهی دستفروشان گفت: سازماندهی و جمع آوری دستفروشان تنها در صورت همکاری شهرداری محقق خواهد شد.

عباس نیا، همچنین از اجرای برنامه های فرهنگی مختلف در این مجموعه و در ایام تعطیلات عید سعید فطر خبر داد و گفت: علاوه بر اجرای برنامه فرهنگی متناسب با فرهنگ این شهرستان آماده استقبال از پیشنهادات عموم مردم در اجرای هر چه باشکوه تر این مراسم هستیم.

وی با اشاره به حجم زیاد مسافران در این ایام گفت: به منظور سازماندهی خودروهای ورودی به این مجموعه، بخشی از محوطه پل معلق به عنوان پارکینگ استفاده می شود و علاوه بر آن پارکینگ بیمارستان و همچنین محوطه خارجی پل معلق توسط شهرداری هموار و خوردورهای ورودی در انجا سازماندهی می شود اما با این حال با وجود حجم زیاد مسافران ترافیک سنگین را در این شهرستان شاهد خواهیم بود.

مدیر عامل طولانی ترین پل معلق خاورمیانه در خصوص ایجاد فضای سبز در محوطه پل معلق گفت: در ایجاد فضای سبز هیچ مشکلی وجود ندارد اما متاسفانه در تامین آب مورد نیاز آن با مشکل جدی مواجه هستیم که در این خصوص نیازمند توجه جدی مسئولان مربوطه است.

عباس نیا در خصوص افتتاح بخشی دیگر از مجموعه که پیش از این وعده داده بود گفت: طبق وعده های داده شود مجموعه بالن سواری که بزرگترین مجموعه بالن سواری کشور است در ایام عید فطر افتتاح می شود اما در خصوص رستوران گردان در تلاش هستیم تا عید فطر تکمیل و اماده افتتاح شود اما در صورت عدم تکمیل آن نیز تا دو روز بعد از عید فطر قطعاً وعده های داده شده محقق می شود.

وی ادامه داد: در این مجموعه مراکز اقامتی نیز برای مسافران آماده شده است و در کنار آن نماز خانه با ظرفیت بالغ بر ۱۰۰ نفر و به تعداد مورد نیاز سرویس های بهداشتی در نظر گرفته شده است تا زمینه آسایش مسافران فراهم شود.

مدیر عامل طولانی ترین پل معلق خاورمیانه ادامه داد: برای عید فطر در تلاش برای تکمیل نور پردازی و چراغانی پل هستیم و در کنار آن برنامه های تفریحی همچون کالسکه سواری و را برنامه ریزی شده است.

مدیر عامل پل معلق تصریح کرد: با توجه به حجم زیاد مسافران هر دو طرف پل معلق برای ورود مسافران آماده می شود و قبل از عید سعید فطر نقشه هایی جهت دسترسی مسافران به این مجموعه از نقاط مختلف شهرستان طراحی و در بین مردم و مسافران توزیع می شود.

وی تصریح کرد: همزمان با برگزاری جشن عید فطر ۵۰ پاراگلایدر در آسمان مشگین شهر به پرواز در می آیند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 432561

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =