پس از کشته شدن سیسیل، شیر معروف زیمبابوه به دست یک دندانپزشک آمریکایی، روز گذشته و به پیشنهاد ۴ سناتور از جمله باب منندز، قانونی در سنای آمریکا پیشنهاد شد که هر شکارکننده شیر نتواند شکار بزرگش را به این کشور ببرد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از هافینگتون پست، سناتورها اسم این طرح را سیسیل گذاشته اند؛ براساس نام شیر معروف زیمبابوه که این دندانپزشک آمریکایی آن را با پرداخت رشوه 55 هزار دلاری با تیرو کمان کشته است. حالا سناتورها می خواهند کاری کنند که او نتواند این شکار با ارزش خود را به آمریکا برگرداند و در ضمن با این گونه اعمال خلاف محیط زیست مبارزه کنند.

یکی از پیشنهاد دهنده های این قانون، باب منندز، یکی از مخالفان توافق هسته ای ایران و برداشته شدن تحریم هاست.

گفتنی است والتر پالمر، دندانپزشک آمریکایی که سیسیل، شیر معروف زیمبابوه را کشته است، در پیامی از این کرده خود ابراز پشیمانی کرده است. او هفته پیش این شیر را در پارک ملی زیمبابوه به دام انداخت و هدف متحرک شکار تیر و کمان خود کرد. دادگاه زیمبابوه او را به ۱۰۰ هزار دلار جریمه محکوم کرده است. 

واکنش های مختلفی در رسانه ها و شبکه های اجتماعی به کشتن سیسل شده است. یکی از جالب ترین واکنش ها، تیتر روزنامه دیلی میل به این اتفاق بود: «آیا همه دندانپزشکان، قاتل مادرزادی هستند؟»

۴۷۴۷

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IT ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۰
    0 0
    بعد میگن شیر حیوان وحشی
  • بی نام A1 ۰۳:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
    0 0
    واقعا بهتربین کاری است که این سناتور امریکایی انجام داده است