ایرنا نوشت: یکی از مدیران کارگروه مجازی 'اقتصادی - تولیدی در کنار استاندار' گفت: استاندار کرمان، معاونان وی و مدیران کل دستگاه های اجرایی در کارگروه های مجازی استان پاسخگوی مردم هستند.

کیان سیدی روز یکشنبه افزود: ایجاد ارتباط نزدیک بین مردم و مسئولان استانی به ویژه استاندار، اطلاع رسانی امور جاری و عملیاتی شده دولت تدبیر و امید در استان و همچنین آموزش و آگاه سازی عموم مردم در خصوص فعالیت های دستگاه های اجرایی از جمله اهداف تشکیل کارگروه های مجازی در کنار استاندار است.

وی گفت: هدف اولیه تشکیل این گروه ها پیگیری مشکلات مردمی و ارتباط با استاندار بود که با استقبال مردم به صورت تخصصی تر دنبال شد. وی اظهار کرد: با توجه به اینکه تشکیل و راه اندازی چنین گروه هایی با حجم زیاد اعضا، برای نخستین بار در کشور رقم می خورد بیشتر مسئولان استان کرمان به ویژه معاونان استاندار به طور فعال با کارگروه ها همکاری می کنند و برخی از مدیران نیز بشخصه در فضای مجازی پاسخگوی عموم مردم و سرمایه گذاران هستند و حتی بیشتر فرمانداری ها کارگروه های تخصصی مجازی شهرستان ها را راه اندازی کرده اند.

سیدی با بیان اینکه اداره این کارگروه ها به صورت داوطلبانه است افزود: از آنجا که به طور مستمر با هم استانی های عزیز ارتباط داریم بازخورد بسیار خوبی از مردم و مسئولان داشته ایم و استاندار کرمان، معاونان وی و تقریبا تمامی مدیران کل دستگاه های اجرایی در کارگروه های مجازی استان حضور داشته و مسائل و مشکلات مطرح شده را رصد می کنند.

وی پیگیری امور واحدهای تولیدی اقتصادی و رسیدگی به مسائل کارگران را از جمله اقدامات انجام شده کارگروه مجازی اقتصادی - تولیدی در کنار استاندار عنوان کرد و گفت: در این کارگروه به مشکل تعطیلی معدن چشمه پودنه در شهرستان کوهبنان رسیدگی شد و کارگران این معدن به صورت کاملا آزادانه مشکلات خود را مطرح کردند و با پیگیری های مداوم بعدی، خبر حل مشکل این معدن را از طریق همین کارگروه اعلام کردیم.

سیدی همکاری با ستاد سرشماری استان، هیات نمایندگان اتاق بازرگانی استان، همکاری و تعامل با خبرگزاری ها و اطلاع رسانی برنامه های طرح همیاران آب در سطح استان را از دیگر فعالیت های کارگروه مجازی اقتصادی - تولیدی در کنار استاندار عنوان کرد.

همزمان با روی کار آمدن دولت یازدهم، کارگروه های مجازی در کنار استاندار در کرمان تشکیل شده است که مردم می توانند مطالبات خود را در این کارگروه ها مطرح کنند و مدیران دستگاه های اجرای نیز پاسخگوی آنها خواهند بود.

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 653034

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام AU ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    0 0
    باسلام و عرض ادب از مسئولین محترم میخواهیم فکری به حالمان کنند باغات ما بیمه نبوده و کل درآمدمان از بین رفته شما را بخدا منتشر کنید تا مسئولین فکری به حالمان کنند در اثر بارش تگرگ هفته گذشته تمام باغات انار و انگور وسایر محصولاتمان صد در صد نابود شده ما اهالی روستای سقدر از توابع جبالبارز جیرفت از مسئولین محترم استان مدد میطلبیم کمک کنید و کارشناس به منطقه جبالبارز روستای سقدر از توابع جبالبارز جیرفت بفرستید تا از نزدیک موضوع را پیگیری و بررسی کنند اجرکم عندا... از طرف جمعی از اهالی روستای سقدر