تعریض وتوسعه پارک آبشار یاسوج آغاز شد

شهرداریاسوج از آغاز کار تعریض ، توسعه ، بهسازی ونوسازی پارک آبشار این شهر خبرداد .

به گزارش خبرآنلاین، به نقل از روابط عمومی وبین الملل شهرداری یاسوج ؛مهندس محمد علی جاوید روز شنبه افزود : با توافق با آموزش وپرورش و منابع طبیعی بخشی از فضاهای اردوگاه های این دو نهاد جهت تعریض خیابان منتهی به آبشار به شهرداری واگذار شده است .

وی اظهار داشت :براین اساس جاده آبشار به دو بخش پیاده رو و سواره رو تقسیم می شود که عرض بخش پیاده روآن پنج متر است .

شهرداریاسوج در خصوص باغات خصوصی مسیرجاده آبشار اظهار امیدواری کرد که به همین نحو توافق شود ست های ورزشی نوسازی ومتمرکز نمودن فضاهای خدماتی دراین پروژه پیش بینی شود و تلاش می شود تا قبل از ماه مبارک رمضان سالجاری صد در صد عملیات تکمیل گردد.

جاوید با اشاره به اینکه آبشار یاسوج تا پایان ماه مبارک رمضان متحول خواهد شد افزود : آبشار یاسوج یکی از بهترین و زیباترین ظرفیت های گردشگری استان وکشور است که متاسفانه مورد بی توجهی مسوولان ذیربط قرار گرفته است .

وی معتقد است : نگرش ورفتار با آبشار یاسوج یک رفتار علمی نبوده وبه جای اینکه محیط آبشار تبدیل به محیط بکر و کاملا طبیعی برای گردشگران خاص تبدیل شود به محیط مصنوعی و خوابگاهی تبدیل شده و از طبیعت زیبای آن چیزی باقی نمانده است .

شهرداریاسوج خاطر نشان کرد : اولویت در آبشار با پیاده روی و لذت بردن عابران پیاده از طبیعت آن است .

وی ادامه داد : هم اینک آبشار به یک محیطی برای کورس بستن تبدیل شده و هزاران خودرو در بهترین نقاط آن پارک می شود که باید برای آن اقدام عاجلی کرد .

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 655178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =