۰ نفر
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰

نمایشگاه عکس های شهباز زمان تحت عنوان «هتل بوتیک» جمعه پنجم خرداد در گالری شماره دو فرهنگسرای نیاوران افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شهباز زمان، هنرمند و عکاس معاصر، مجموعه‌ای از عکس‌های خود را در نمایشگاهی با نام «هتل بوتیک» جمعه پنجم خرداد ساعت 17 در گالری شماره دو فرهنگسرای نیاوران در معرض دید علاقه‌مندان به هنر خصوصاً معماری و عکاسی قرار می‌دهد.

زمان در این نمایشگاه 60 اثر از آثار عکاسی خود را با محوریت چهار فصل در شهر های مختلف کشور جمهوری چک همچون پراگ، کونتاهرا، کارلووی واری، پلزن، چسکی کروملوف و ... به نمایش می‌گذارد.

هدف از برگزاری این نمایشگاه آشنایی ایرانیان با فرهنگ، آداب و رسوم و همچنین معماری شهرهای گوناگون جمهوری چک و نیز لزوم پاسداری از بناهای تاریخی است.

زمان نويسنده، تهيه‌كننده،‌ كارگردان، مجری، كارشناس راديو، تلويزيون و پژوهشگر، متولد 1355 در تهران و فارغ التحصيل دانشکده صدا و سیما است. او تاکنون سابقه برگزاری نمایشگاه‌های انفرادی و حضور در نمایشگاه‌های گروهی بسیاری را در کارنامه هنری خود دارد که از آن جمله می‌توان به برپايي دو نمايشگاه شمع‌های تزئينی با بيش از پنج هزار مدل، برپايی دو نمايشگاه مدرن نقاشی «رنگ برگ»، «سرخ و سياه» و ... اشاره کرد.

نمایشگاه «هتل بوتیک» از پنجم تا 13 خرداد دایر است. علاقه‌مندان به دیدار از این نمایشگاه می‌توانند در روزهای عادی از ساعت 10 الی 21 و در روزهای تعطیل از ساعت 14 تا 21 مراجعه کنند.

58243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 667952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =