اختصاص 1000 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای سد عمارت گرمی

تسنیم نوشت: امسال 1000 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای سد عمارت گرمی اختصاص می‌یابد و پیش‌بینی می‌شود که تا آبان ماه امسال آبگیری شود.

مجید خدابخش در آئین گرامیداشت هفته روابط عمومی در تالار دانشگاه آزاد اردبیل اظهار داشت: در طی دو سال گذشته دو هزار میلیارد ریال برای اجرای سد عمارت گرمی اختصاص یافته و با اقدامات و پیگیری‌های انجام شده امسال نیز یک هزار میلیارد ریال اعتبار برای اجرای این طرح اختصاص می‌یابد که با پیش‌بینی‌های انجام شده انتظار می‌رود که این طرح نهایتا تا آبان ماه امسال آبگیری شود.

وی افزود: این طرح می‌تواند در رابطه با جلوگیری از هدررفت آب نقش مهمی داشته باشد و علاوه بر آن سبب پویایی اقتصاد و اشتغال در منطقه خواهد شد که بنابراین انتظار داریم با همکاری و مشارکت مسئولان و دستگاه‌های مربوطه این سد در اسرع وقت به پایان برسد و با بهره‌برداری از این طرح بزرگ به تمامی اهداف خود دست یابیم.

استاندار اردبیل با اشاره به این که 500 نفر به صورت شبانه‌روزی برای تکمیل این طرح فعالیت می‌کنند، گفت: تلاش و اهتمام کارکنان در این زمینه شایسته تقدیر و قدردانی است و انتظار می‌رود که این وضعیت به همین منوال ادامه یابد تا به تمامی اهداف مورد نظر خود در این زمینه دست یابیم.

خدابخش با اشاره به عملکرد روابط عمومی‌های ادارات استان نیز تصریح کرد: متاسفانه عملکرد برخی از روابط عمومی‌ها ضعیف بوده و نیاز است در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شود تا بتوانیم مشکلات و موانع موجود را برطرف کرده و شاهد تقویت عملکرد آنان باشیم.

وی اظهار کرد: روابط عمومی‌ها باید در انعکاس و اطلاع‌رسانی اخبار و عملکرد دستگاه‌های اجرایی تمام تلاش خود را به‌کار ببرند تا سبب گله‌مندی خبرنگاران نشوند و هیچ مشکلی در این زمینه پیش نیاید و بتوانیم اخبار و عملکردهای دستگاه‌های اجرایی را به خوبی ارائه دهیم.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 668101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =