روزنامه ایران نوشت: چهاردهم مرداد سال 91 با پیدا شدن جسد زن جوانی به‌نام آمنه در آپارتمانش واقع در خیابان رودکی تهران، تیم جنایی راهی محل حادثه شدند تا اینکه در جریان تحقیقات، پزشک‌قانونی نظر داد این زن را خفه کرده‌اند.

بدین ترتیب کارآگاهان برای شناسایی قاتل، به بررسی تلفن همراه مقتول پرداختند تا اینکه دریافتند وی با مرد جوانی به‌نام «احمد» در ارتباط بوده است.

کارآگاهان پس از 2 روز جست‌وجو، احمد را دستگیر کردند و او در بازجویی اعتراف کرد که آمنه را با روسری خفه کرده است. سرانجام قضات دادگاه کیفری تهران پس‌از محاکمه، او را به اعدام محکوم کردند.در حالی که این مرد خود را برای اعدام آماده می‌کرد خانواده‌اش توانستند با جلب رضایت برادر مقتول- به‌عنوان تنها ولی دم- و پرداخت 30 میلیون تومان او را از اعدام نجات دهند. متهم به قتل صبح دیروز از زندان به دادگاه کیفری انتقال یافت تا از جنبه عمومی جرم محاکمه شود.

او در دفاع از خود به قضات گفت: چند ماهی بود که با آمنه، هنگام مصرف مواد مخدر آشنا شده بودم. آمنه وقتی خانواده‌ام را شناخت و فهمید که اعتیادم را از همسرم پنهان کرده‌ام از من شروع به باج‌گیری کرد تا حرفی به زنم نزند.یک روز که مواد مخدر مصرف می‌کردیم سر همین موضوع با هم درگیر شدیم و من که «شیشه» ‌مصرف کرده بودم، آمنه را با روسری‌اش خفه کردم.

در پایان جلسه محاکمه قاضی زالی رئیس دادگاه او را از جنبه عمومی به 10 سال حبس محکوم کرد.

302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 668214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام US ۰۴:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۱
    1 0
    باز هم بگید اعتیاد جرم نیست بیماریست