بی‌تجربگی جوانان کار دست‌مان داد/ ایران بازی ۲ بر صفر برده را در ده دقیقه به زامبیا باخت

تیم فوتبال جوانان ایران در حالی که از حریف خود پیش افتاده بود، شکست را پذیرا شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم فوتبال جوانان ایران در ادامه دیدارهای گروه سوم جام جهانی زیر 20 سال کره‌جنوبی به مصاف زامبیا رفت و در دیداری که از ساعت 12:30 امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه جام جهانی ججو آغاز شده بود، با نتیجه 4 بر 2 شکست خورد.

رضا شکاری (7 و 49 - پنالتی) برای ایران گلزنی کرد و گل‌های زامبیا را ساکالا (54)، اِم‌وپو (59)، باندا (65) و داکا (71) به ثمر رساندند. ساکالا در دقیقه 50 این مسابقه از داور بازی کارت زرد دریافت کرد.

نیما میرزازاد، علی شهسواری، مهران درخشان‌مهر، نیما طاهری، محمد سلطانی‌مهر (عارف غلامی - 68)، محمدمهدی مهدی‌خانی (امیر روستایی - 80)، رضا شکاری، رضا جعفری (مهدی قائدی - 72)، ابوالفضل رزاق‌پور، امید نورافکن و عارف آقاسی در این دیدار برای ایران بازی کردند.

زامبیا با این پیروزی 6 امتیازی شد تا به عنوان اولین تیم گروه سوم به مرحله حذفی صعود کند. دیگر دیدار این گروه از ساعت 15:30 بین کاستاریکا و پرتغال برگزار می‌شود. هر دو در بازی‌های اول شکست خورده بودند.

تیم ایران هم که در بازی قبل یک بر صفر از سد کارستاریکا گذشته بود 3 امتیازی است در سومین بازی خود روز شنبه آینده باید به مصاف پرتغال برود و برای صعود از گروه تلاش کند.


256 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 669192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =