ایسنا نوشت ، رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌جنوبی گفت: طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان همزمان با سراسر کشور در استان اجرا می‌شود.

علی تهوری در گفت و گو با ایسنا منطقه خراسان‌جنوبی، گفت: در آستانه ماه مبارک رمضان و افزایش تقاضا برای مواد غذایی به ویژه اقلام لبنی، پروتئینی، برنج، روغن، قند و شکر، خرما، میوه، سبزیجات و شیرینی‌های پر مصرف مرسوم در ایام مذکور طرح نظارتی ماه مبارک رمضان طی دو مرحله اجرا خواهد شد.

وی افزود: مرحله مقدماتی این طرح از اول خرداد ماه جاری تا 6 خرداد جاری به مدت پنج روز و به منظور هماهنگی و اطلاع‌رسانی است.

تهوری ادامه داد: مرحله اجرایی طرح نظارتی رمضان نیز از تاریخ 6 خرداد ماه تا 4 مرداد ماه به منظور تشدید نظارت و بازرسی و کنترل بازار در دستور کار بازرسان و کارشناسان سازمان قرار دارد.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌جنوبی با اشاره به تشدید بازرسی‌ها در این ایام تاکید کرد: در راستای اجرای وظایف قانونی و صیانت از حقوق مصرف کنندگان با رویکرد پیشگیرانه به دنبال پایش مستمر بازار و توجه ویژه به موضوع تأمین و توزیع به هنگام کالاهای پرتقاضای این ماه مبارک، بازرسی‌ها تشدید خواهد شد.

تهوری به اهداف دیگر این طرح نظارتی اشاره کرد و افزود: این طرح با هدف تسهیل و تسریع در دسترسی مردم به کالاهای مورد نیاز با قیمت مصوب و مناسب، نظارت بر عملکرد واحدهای تولیدی-توزیعی و خدماتی و برخورد با تخلفات احتمالی با همکاری اتاق‌های اصناف و سایر دستگاه‌های نظارتی صورت می‌گیرد.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: تمامی شهروندان و هم استانی‌ها می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از گرانفروشی، کم‌فروشی، تقلب، عدم درج قیمت و... مراتب را به ستادخبری 124 این اداره منعکس کنند تا بازرسان در اولین فرصت موضوع را پیگیری و در صورت نیاز نتیجه را به شخص گزارش دهنده اعلام کنند.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 669453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =