۳ هزار برنامه برای گرامیداشت ارتحال امام خمینی برگزار می‌شود

معاون استاندار خوزستان گفت: سه هزار برنامه به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و قیام ۱۵ خرداد برگزار می شود.

علی‌حسین حسین‌زاده ظهر امروز دوشنبه در جلسه ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام (ره) و بزرگداشت قیام ۱۵ خرداد اظهار کرد: از آنجایی که برنامه امسال بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد با ماه رمضان مصادف شده، سفری به تهران در کار نخواهد بود و همه برنامه ها در استان اجرا می شود.

وی افزود: برنامه‌های تدارک دیده شده برای چهاردهم و پانزدهم خردادماه، برای کل استان است و اجرای بیش از سه هزار برنامه برای این دو روز در سراسر استان پیش‌بینی شده است.

معاون استاندار خوزستان تصریح کرد: با هماهنگی‌های انجام شده با دستگاه‌های مختلف از جمله سازمان تبلیغات اسلامی، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهرداری، شرکت ملی مناطق نفت‌خیز، شرکت ملی حفاری و سایر دستگاه‌های مرتبط اعم از سپاه و بسیج قرار بر این شده است که با توجه به این‌که امسال برنامه‌ای برای اعزام به مرقد مطهر حضرت امام (ره) از استان وجود ندارد، مراسم در سطح استان برگزار شود.

حسین زاده با اشاره به برنامه های در نظر گرفته شده به مناسبت بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) گفت: اعزام مبلغ به روستاهای سراسر استان، مراسم فرهنگی، شعرخوانی، افطار و اطعام ایتام در فهرست برنامه هایی بزرگداشت  سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) است.

وی ادامه داد: تمام پیش‌بینی‌ها در این خصوص انجام شده و سخنرانان نیز مشخص شده‌اند و امید است که برنامه‌ها و مسابقات فرهنگی نیز به نحو احسن توسط دستگاه‌ها در سطح استان خوزستان انجام شود.

معاون استاندار خوزستان در پایان بیان کرد: این موضوع نشان‌دهنده اهتمام این دستگاه‌ها است و امیدواریم مانند سال‌های قبل، برنامه‌ها با کیفیت بالا اجرا شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 671222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =