در ۲۷ خردادماه، پربازدیدترین اخبار به تهدید حزب‌الله برای آتش به اختیاری در مقابل حضور زنان در ورزشگاه ها اختصاص داشت.

در سرویس سیاسی متن کامل اظهارات صریح سیدعلی خمینی در باره فسادهای چندهزار میلیاردی، دیوارکشی در دانشگاه‌ها، سیاه‌نمایی و... توانست رکورد بازدید را بشکند. همچنین هشدار شورای هماهنگی حزب‌الله درباره حضور زنان در ورزشگاه‌ها هم پربازدید بود. آنها گفتند آتش به اختیار عمل می‌کنیم. در این سرویس، گزارشی درباره شکاف در دل پایداری خواندنی بود که نتیجه می گرفت عاقبت آبادگران در انتظار شاگردان‌مصباح است.

در سرویس اقتصادی شاهکار مهندسی ایرانی در آزادراه تهران-شمال پربازدید شد. پس از آن بود که اعلام شد پیتزافروش اسپانیایی به دنبال ورود به بازار ایران است. همچنین خبر واردات آبمیوه عربی با نام خاص به ایران توانست بازدید زیادی را به خود اختصاص دهد.

در سرویس فرهنگ و هنر اظهارنظر مهراب قاسم‌خانی درباره ماجرای درگیری بهناز جعفری و خبرنگاران بازدید زیادی را به خود اختصاص داد. در این ارتباط واکنش معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به توهین به خبرنگاران هم بازدید زیادی داشت. همچنین در این سرویس فاش شدن دستور از بالا برای حذف بی‌حجاب‌ها از سریال «نفس» توجه مردم را جلب کرد.

در سرویس اجتماعی، توضیح ناجا درباره شایعه ورود گلشیفته فراهانی به کشور بازدید زیادی داشت. پس از آن، گزارشی درباره تعیین سقف‌پرداخت دفترچه‌های‌ بیمه به صورت مفصل، جزئیاتی را بیان کرد که مورد استقبال قرار گرفت و حمله قالیباف به منتقدان خط ۷ مترو هم پربازدید بود که گفت: کسی که از عدم موفقیت یک مجموعه خوشحال می‌شود، انسان‌ نیست!.

در پربازدیدترین خبر بخش بین الملل اعلام شد صدراعظم اسبق آلمان، "هلموت کهل" درگذشت. پس از آن، انتشار خبر ادعای واهی ترامپ علیه ایران بر تعجب مخاطبان افزود و پربازدید شد. همچنین یاوه‌گویی جدید الجبیر علیه ایران پربازدید بود که گفت: از انفجار سفارتخانه‌ها دست بردارید!

در سرویس فناوری اطلاعات اعلام شد ۵ میلیارد نفر از مردم جهان از موبایل استفاده می‌کنند و ۳.۸ میلیارد نفر از اینترنت! در سرویس طنز هم شاهکار جدید احمدی‌نژادی‌ها پربازدید بود که توی مایه های "اگه تو همسرم بشی" بود!

58231

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 677538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =