معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد از اجرای شبکه جمع‌آوری فاضلاب در مناطق امامت و محمود آباد شهر یاسوج خبرداد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج، مسعود مرادیان در بازدید از پروژه اجرای شبکه جمع‌آوری فاضلاب شهر یاسوج گفت: در حال حاضر پروژه اجرای شبکه جمع‌آوری فاضلاب در مناطق امامت و محمود آباد شهر یاسوج در حال اجرا است .

وی با بیان اینکه پروژه شبکه جمع‌آوری فاضلاب منطقه امامت یاسوج به صورت فاینانس عمرانی اجرا می‌شود، افزود: اعتبار این پروژه دو میلیارد و 600 میلیون تومان است .

معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد طول این پروژه را بیش از 7 کیلومتر عنوان و خاطرنشان کرد: حدود 8000 نفر در قالب 1500مشترک از مزایای این طرح بهره‌مند خواهند شد .

مرادیان با بیان اینکه پروژه اجرای شبکه جمع‌آوری فاضلاب منطقه امامت شهر یاسوج 35 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، تصریح کرد: تلاش خواهد شد این پروژه در موعد مقرر یعنی تا پایان سال جاری تکمیل گردد .

وی با اشاره به اهمیت اجرای شبکه فاضلاب در ارتقاء بهداشت عمومی و حفاظ محیط زیست اضافه کرد: شهروندان در خرید انشعاب فاضلاب و اتصال به شبکه فاضلاب علاوه بر افزایش ارتقاء بهداشت عمومی شهر و محل سکونت خود، شرکت آبفا را در تکمیل شبکه فاضلاب شهرها کمک کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 678379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =