استقلال شب گذشته پژمان منتظری را جذب کرد.

عرفان حاج‌بابایی: به نظر می آید ساعت کاری در باشگاه استقلال درست بعد از افطار شروع می شود به این دلیل که تمام اتفاقات مهم نقل و انتقالاتی این تیم درست از اوایل شب شروع و در نیمه شب به سرانجام رسید. خرید هایی مثل داریوش شجاعیان و تمدید قرارداد با بازیکنانی مثل امید ابراهیمی و مجید حسینی همه در نیمه شب اتفاق افتاده است تا هواداران استقلال به شنیدن خبرهای خوش در اواخر شب عادت کنند.

شب گذشته هم مسئولان استقلال طبق رویه ای که در این فصل در پیش گرفته اند، هواداران خود را بعد از ساعت 12 شب شگفت زده کردند. در حالی که فضای مجازی پر بود از شایعاتی مبنی بر اینکه پژمان منتظری از مسئولان استقلال عذرخواهی کرده و به قطر بازخواهد گشت، ناگهان در خبرها آمد که این مدافع باتجربه به استقلال پیوست.

حدود دو روز پیش پندار توفیقی در مصاحبه ای اعلام کرد که باشگاه بدون توجه به شایعات و هجمه های فضای مجازی در آرامش کار مذاکره با پژمان را پیش می برد. نکته ای که صحت و درستی خود را هنگامی ثابت کرد که منتظری با پیراهن استقلال و در مقابل دوربین عکسی به یادگار انداخت.

این روزها زوج افتخاری-توفیقی در کادر مدیریتی استقلال، یادآور زوج فتح الله زاده-نظری جویباری است و وجه مشترک این دو زوج عملکردشان در نقل و انتقالات مطابق میل کادرفنی و هواداران استقلال است. هواداران استقلال که طی روزهای اخیر به دلایل مختلف به انتقاد از عملکرد مدیریت باشگاه می پرداختند، حالا با جذب پژمان منتظری در نیمه شب و درست وقتی که همه خواب بودند، با هشتگ #پندار_تایم که اشاره به زمان خاص جذب بازیکن در استقلال دارد، در فضای مجازی از نحوه فعالیت مسئول نقل و انتقالات و مدیرعامل این تیم حمایت کردند و استقلال 96 را رویایی تر از همیشه در ذهن خود ترسیم کردند.

البته توفیقی منتقدانی هم به خاطر عملكرد این روزهایش دارد. منتقدان می‌گویند او چرا با تمام بازیكنانی كه قرارداد می بندند عكس می‌گیرد و به او لقب آقای دوربینی داده‌اند. گرچه مدافعان او هم می‌گویند عكس گرفتن با بازیكنان جدید توسط مسئول نقل و انتقالات،‌اتفاق عجیبی نیست.

254 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 679569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =