بی احتیاطی موجب حریق انبار تجاری در کرج شد

بی احتیاطی و عدم توجه به تذکر کارشناسان، موجب حریق انبار تجاری در کرج شد.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از  پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، طی تماسی تلفنی با سامانه 125 سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج یک مورد حادثه حریق در انبار لوازم خانگی واقع در کرج، خیابان شهید بهشتی، ابتدای خیابان ادهم اعلام می شود و نیروهای آتش نشان بدون فوت وقت در محل حادثه حاضر می شود.
از نزدیکترین ایستگاههای سازمان خودروها و نیروهای عملیاتی به محل حادثه اعزام و پس از رسیدن؛ با توجه به وسعت حریق در خواست نیروی کمکی می کنند.
پس از درخواست کمکی نیروهای حاضر در محل حادثه، از10 ایستگاه سازمان، 13 دستگاه خودرو اطفا حریق به همراه 47 نفر نیروی عملیاتی به محل حادثه اعزام و در نهایت موفق شدند با مدیریت عملیات در حریق که با حضورمعاونت خدمات شهر و ریاست سازمان ومدیران عملیاتی سازمان نیز همراه بود، حریق را اطفا کنند.
شایان ذکر است، عملیات امدادی آتش نشانان در مدت زمان 33 دقیقه به اتمام رسید و آتش نشانان موفق شدند حریق گسترده که در مساحتی حدودا 250 مترمربع به وقوع پیوسته بود را تحت کنترل درآورده و اطفاء نمایند.
گفتنی است حریق مذکور از 2 زاویه آسیب شناسی نیز قابل بررسی است که تجمع بی دلیل و عدم همکاری مردم در محل حادثه و عدم رعایت اصول انبارداری، علیرغم تذکرات ادواری کارشناسان پیشگیری سازمان به اصناف از جمله این دلایل می باشد.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 688195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =