پیتزا کمتر بخوری میتونی آیفون 7 با حافظه 256 گیگابایت بخری!

.

فروشگاه اپل گستر در راستای افزایش توان خرید همشهریان عزیز تهرانی در نظر دارد کلیه محصولات اپل من جمله← آیفون و اپل واچ،انواع مک بوک و آی مک را با گارانتی رسمی علاوه بر فروش نقد به صورت ←اقساط نیز در اختیار مشتریان محترم تهرانی قرار دهد.

جهت بهره مندی از این شرایط کافی است تنها یک سوم مبلغ فاکتور را به صورت نقد و پرداخت مابقی مبلغ را تا اقساط 10 ماه کِــــــــــــــــــــش دهید!

اقساط خود را محاسبه کنید:   

لازم به ذکر است که کارمزد خرید اقساط تنها 1.5 درصد به ازای هر ماه میباشد که به طور مثال در صورت خرید یک آیفون7 با حافظه 256 گیگابایت رنگ قرمز(گرانترین مدل) به قیمت تقریبی 3.600.000 تومان تنها 40 هزار تومان به صورت ماهیانه کارمــــــزد می دهید به اندازه خرید یک عدد پیتزا ایتالیایی!

از آنجا که محصولات اپل در رده قیمتی نسبتا بالایی قرار می گیرند با ثبت نام و خرید به صورت اقساط می توانید تمام محصولات اپل را به راحتی در اختیار داشته باشد و سطح تکنولوژی گجت های همراه خودتون رو به سطح اول دنیا برسونید

خیلی راحت و ساده همین الان ثبت نام کنید و محصول اپل مد نظرتون رو سریع به دست بیارید در حالی که مطمئنید وجه رو خورد خورد پرداخت می کنید.کلیک کنید↓ و برنده باشید!

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 693163