۰ نفر
۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷

نماینده مردم تهران در مجلس به دفاع از برنامه های علی ربیعی، وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای دولت دوازدهم پرداخت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین سید فرید موسوی، نماینده مردم تهران با در اختیار گرفتن بخشی از زمان نمایندگان موافق علی ربیعی در ارتباط با نقش مثبت وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای دولت دوازدهم سخن گفت.

او در جمع بندی توضیحات خود تاکید کرد که اگر مجددا به تیم آقای ربیعی اعتماد کنیم حسب برنامه‌های صورت گرفته دستاوردهای حاصل از آن برای ملت ملموس‌تر خواهد بود.

در ادامه اهم توضیحات موسوی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس آمده است:

*پیش از دولت یازدهم وضعیت اسفباری حاکم بود اما امروز ارتقای شفافیت که از مهمترین اقدامات برای مبارزه با فساد است مورد توجه قرار گرفته و در راستای ایجاد شفافیت اطلاعات به روز قابل دستیابی است.

*آقای ربیعی در دوره مسئولیت خود ۳۰ دستور العمل و بخشنامه مبارزه با فساد صادر کرده است.

*پیگیری ممنوعیت دو شغله بودن توسط آقای ربیعی اتفاق افتاد.

*آقای ربیعی کمیته صیانت از سرمایه‌ها در شستا برای جلوگیری از هرگونه فساد، فعال کرد و در چهار سال بعد طرح های حسابرسی و حسابرسان داخلی در کلیه شرکت‌ها اجرا شد و وزارت تعاون و مدیرانش بیش از هر کس مدعی برگرداندن اموال تاراج شده هستند.

*وزارت کار جزو پیش قدمان اجرای قانون سیاست‌های اصل ۴۴ بوده است.

*وزارت رفاه دستاوردهای اجتماعی و اقتصادی داشته، سود خالص تلفیق مجموعه شستا ۹۰ درصد افیزایش داشته، برنامه‌های راهبردی پنج ساله به طور کمی تدوین شده و برنامه تمام صندوق‌های بازنشستگی به صورت سالانه مشخص است.

3939

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 698018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =