دستگیری عاملان نا امنی در یک مجتمع تجاری

فرمانده انتظامی استان از دستگیری عاملان نا امنی در یکی از مجتمع های تجاری شهر اصفهان طی عملیات ضربتی ماموران پلیس شهرستان اصفهان و پلیس امنیت عمومی این فرماندهی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سردار مهدي معصوم بيگي اظهار داشت: در پي كسب خبري مبني بر تحركات تعدادي از اراذل و اوباش و برهم زدن نظم عمومي در يكي از مجتمع هاي تجاري كه باعث ايجاد رعب و وحشت در بين مردم شده بود بلافاصله تيمي ويژه از ماموران واحد گشت انتظامي فرماندهي انتظامي شهرستان اصفهان در محل حاضر شدند كه متهمان با مشاهده ماموران از صحنه متواري گرديدند.

وي افزود: ماموران با شناسايي متهمان طي يك عمليات ضربتي تعداد چهار نفر از اين افراد شرور را دستگير و چندين قبضه سلاح سرد از آنان كشف كردند.

اين مقام مسئول عنوان داشت: در ادامه اين عمليات، ماموران پليس امنيت عمومي نيز پنج نفر از افراد شرور مرتبط با اين افراد را دستگير و همراه با سلاح هاي سرد كشف شده جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي دادند.

اين مقام مسئول عنوان داشت: اصفهان با توجه به اينكه پايتخت فرهنگ و تمدن ايران اسلامي ،قطب گردشگري، مهد علم و ادب و هنر و عالمان ديني و حماسه سازان بزرگ است و به جهت تقديم بيشترين شهيد دوران دفاع مقدس به عنوان شهر شهيدان شناخته مي شود تحركات اراذل و اوباش در چنين شهری براي نيروي انتظامي قابل قبول نيست.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 699130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =