زمان فرایند استعلام دستگاه ها کاهش پیدا کند

استاندار البرز بر ضرورت کاهش زمان فرایند چرخه استعلام بین دستگاه ها تأکید کرد.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری البرز، صبح سه شنبه جلسه کارگروه" توسعه مدیریت استانداری" به ریاست «سیدحمیدطهائی» استاندار البرز و با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری،جمعی از مسئولان و محوریت بررسی طرح استراتژی توسعه فناوری اطلاعات در استان تشکیل شد.
طهائی در این نشست، ضمن تأکید بر ضرورت کاهش فرایند صدور استعلام بین دستگاه ها، تجربه سایر کشورها را در این زمینه متذکر شد و گفت: امروز در دنیا چرخه استعلام بین دستگاهی 20 دقیقه زمان می برد و باید شیوه های این فرایند با رویکرد کوتاه شدن مسیر کار اجرا شود.
وی با تاکید بر لزوم مشارکت کلیه دستگاه های تصمیم گیر در اجرای این طرح ادامه داد:اجرای این طرح با نگاه توسعه ای می تواند ما را به مسیر مورد نظر در خدمت رسانی به مردم کمک کند.
طهائی همچنین تطابق ساختاری این طرح با شاخص های ملی - ابلاغی از سوی وزارت کشور را نیز امری مهم قلمداد کرد.
استاندار البرز با تاکید بر تقویت نظارت ها در خدمات جاری دستگاه ها افزود: علاوه بر اینکه نظارت نماینده عالی دولت در اجرای امور صورت می گیرد، در جای جای برنامه ها نیز باید نظارت و کنترل وجود داشته باشد.
در ابتدای این نشست، محمدی مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات استان نیز گزارشی از اقدامات انجام شده جهت ایجاد بسترهای این طرح داشت و گفت: مقایسه بهینه در فرایندهای کلیدی این پروژه صورت گرفته، تطابق های ابتدایی نیزانجام شده و در حال بروز رسانی است.
احصا وظایف معاونت های استانداری و شناسایی فرایندهای خدمت در بخش های مختلف محور اصلی در بررسی این طرح بود.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 699960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =