پیکان تخت‌گاز به صدر رسید/ پیروزی سپیدرود مقابل پدیده/ نفت، سیاه‌جامگان ۱۰ نفره را برد!

شاگردان مجید جلالی موفق به شکست دادن تراکتورسازی تبریز شدند.در دیگر بازی همزمان این هفته هم سپیدرودی ها با دو گل از سد پدیده عبور کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در هفته دهم لیگ برتر فوتبال تیم‌های پیکان و تراکتورسازی تبریز از ساعت 15:45 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با نتیجه 2 بر یک به سود پیکان به پایان رسید.

گل‌های پیکان در دقیقه 15 با گل به‌خودی عجیب فرزین گروسیان، و در دقیقه 90 توسط امیر روستان به ثمر رسید. امیر نصرآزادانی نیز در دقیقه 64 برای تراکتورسازی گلزنی کرد.

با این نتیجه پیکان به ششمین پیروزی متوالی خود رسید تا 20 امتیازی شود و بالاتر از پارس جنوبی و پرسپولیس به صدر جدول رسید. تراکتورسازی هم در حالی باخت که بازیکنان این تیم پیش از گل دوم پیکان چندین فرصت گلزنی را از دست داده بودند.

تراکتورسازی در حالی بازنده این دیدار شد که بازیکنانش کلکسیونی از اشتباهات متعدد را مرتکب شدند، از گل به‌خودی عجیب گروسیان تا فرصت سوزی‌های پی در پی فاخر تهامی.

در دیگر بازی این هفته سپید رود رشت در خانه به مصاف پدیده رفت که این بازی با نتیجه دو بر یک به سود رشتی ها به پایان رسید.با این پیروزی که گلهایش را سید هادی موسوی در دقیقه 32 و پویا نزهتی در دقیقه 57 به ثمر رساندند شاگردان نظر محمدی از رده 12 به رده هشتم جدول رده بندی صعود کردند.تک گل پدیده را هم محمد قاضی در دقیقه 9 به ثمر رساند.

اما در یکی دیگر از بازی های امروز 
تیم‌های سیاه‌جامگان مشهد و صنعت نفت آبادان به مصاف هم رفتند که این دیدار با یک گل به سود نفت به پایان رسید. شیمبا در دقیقه 82 از روی نقطه پنالتی تک گل تیمش را به ثمر رساند.

 

 

 

256 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 718902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =