شهرداری تهران از مردم خواست حضور متکدیان را به سامانه شکایات شهرداری اطلاع دهند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شهردار منطقه 7 تهران با اعلام ارائه تسهیلات به مسافران در راه مانده توسط این منطقه گفت: منطقه 7 آمادگی دارد با همکاری نهادهای حمایتی نظیر بهزیستی و کمیته امداد شرایط را برای کمک کردن به نیازمندان به ویژه در راه ماندگان مهیا کند.
سمیه حاجوی با اشاره به برنامه های مدیریت شهری در ایام سرد سال و ارائه خدمات به خانواده های درمانده گفت: برحسب نیاز خانواده هایی که وارد شهر تهران شده اند اما به هر دلیلی مشکلی برای آنها ایجاد شده که قادر به بازگشت به شهر خود نیستند از سوی این منطقه شناسایی شده و به مرکز خدمات اجتماعی شهرداری تهران معرفی می شوند.
شهردار منطقه 7 گفت: این عزیزان بعد از اسکان چند روزه، هزینه بازگشت آنها از سوی شهرداری پرداخت خواهد شد تا بتوانند به دیار خود بازگردند.
او در ادامه با اشاره به طرح ضربتی ساماندهی متکدیان در چهارراه ها و معابر پرتردد این منطقه، گفت: این طرح با تیمی متشکل از مدد کار اجتماعی، نیروی انتظامی و ناوگان جمع آوری متکدیان در معابر اصلی سطح منطقه به صورت مستمر اجرا می شود.
دکتر حاجوی عنوان کرد: پس از تشخیص تکدی گری حرفه ای برای انجام اقدامات مدد کاری، ویزیت پزشک و تشکیل پرونده؛ به سامان سرا معرفی و غربالگری می شوند.همچنین متکدیان نیازمند به مراکزی چون بهزیستی و کمیته امداد معرفی می شوند.
شهردار منطقه 7 در پایان تاکید کرد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده متکدیان با شماره 137 تماس بگیرند تا در کمترین زمان ممکن جمع آوری و اقدامات مددکاری و ساماندهی آنان انجام شود.
46231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 719446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۹
    0 0
    لزومی نداره که مردم حضور متکدیان را اطلاع دهند بلکه باید یاد بگیرند به این باندهای گدایی کمک نکنند تا آنها بساطشان را جمع کنند. اینها احتیاج به فرهنگ سازی داره و باید مردم را در مورد این باندها که درآمدهای بالا از برده داری نصیب شان می شود آگاه کرد.