ایرنا نوشت: رییس گروه دوستی-پارلمانی ایران و انگلیس، سفر وزیر خارجه انگلیس به ایران را مثبت ارزیابی کرد و گفت: ما از همه امضا کنندگان برجام می خواهیم که به تعهدشان پایبند باشند.

مصطفی کواکبیان سفر بوریس جانسون وزیر خارجه انگلیس به ایران را که به زودی انجام می شود را مثبت ارزیابی کرد و گفت: انگلیسی ها در موضوع برجام حتی موضعشان از فرانسوی ها هم بهتر بود.

نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: انگلیسی ها می دانند اگر برجام بر باد رود، جایگاه کشورهای مذاکره کننده در برجام زیرسوال می روداین کشورها برای حفظ اعتبار خودشان باید به تعهدی که امضا کردند پایبند باشند.

نماینده مردم تهران در مجلس إظهار داشت: ما همواره إعلام کردیم که به تعهدات پایبند هستیم ولی اگر آنان بخواهند برجام را پاره کنند ما آن را ریز ریز می کنیم ولی اگر به تعهداتشان متعهد باشند ما هم پایبند می مانیم. اگر آنان فکر می کنند ما نمی توانیم به جایگاه اول باز گردیم اشتباه می کنند؛ همان طور که رییس سازمان انرژی اتمی بیان کرده ما به سرعت می توانیم به جایگاه اولمان باز گردیم و حتی کارهایی می کنیم که همه حیرت کنند.

وی ضمن مثبت ارزیابی کردن سفر وزیر خارجه انگلیس به ایران گفت: ما اخیرا ملاقاتی با رییس گروه دوستی پارلمانی ایران و انگلیس داشتیم و از آنان نیر برای حضور در ایران دعوت کردیم.

29214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 728323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۶
    1 0
    شما بی زحمت چارتا کانکس بفرستید ملت زیر بارون وبرف یخ نزنن