بهترین پیشرانه‌های خودروی جهان  برای سال ۲۰۱۸/غیبت عجیب آلمانی‌ها

Wards Auto لیست سالانه 10 پیشرانه برتر خود برای سال 2018 را اعلام کرد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پدال،پس از صرف دو ماه برای تست 32 پیشرانه مختلف، نویسندگان این موسسه برندگان را انتخاب کرده‌اند. موضوع سورپرایز کننده اینکه برندگان این رقابت عموماً از برندهای رده میانی بوده و Wards Auto می‌گوید حتی یک خودروساز آلمانی نیز در این لیست حضور ندارد.

فورد در این لیست دو برنده دارد زیرا نویسندگان از پیشرانه 6 سیلندر 2.7 لیتری توئین توربوی F-150 و همچنین پیشرانه 8 سیلندر 5 لیتری بکار رفته در موستانگ GT خوششان آمده است.

دیگر برندگان این رقابت شامل پیشرانه 4 سیلندر 2 لیتری توربوی هوندا سیویک تایپ R و پیشرانه 6 سیلندر 3 لیتری توئین توربوی بکار رفته در اینفینیتی Q50 است.

همچنین برای اولین بار جگوار و کیا نیز در لیست پیشرانه‌های برتر سال Wards Auto قرار گرفته‌اند که این امر به لطف پیشرانه 4 سیلندر 2 لیتری توربوی استفاده شده در XF و نسخه 6 سیلندر 3.3 لیتری توربوی استینگر می‌باشد.

قوای محرکه جایگزین نیز حضوری قدرتمندانه داشته زیرا Wards Auto پیشرانه‌های بکار رفته در شورولت بولت، کرایسلر پاسیفیکا هیبرید، هوندا کلاریتی و تویوتا کمری هیبرید را شایسته کسب این عنوان دانسته است. این خودروها دارای قوای محرکه متفاوت الکتریکی، پلاگین هیبریدی، سلول سوختی و هیبریدی هستند.

غیبت پررنگ خودروهای پرفورمنس در این لیست بسیار به چشم می‌خورد اما خب آئودی RS3 و S4 رقبای سرسختی بوده‌اند. تنها پیشرانه دیزلی حاضر در این رقابت یعنی نسخه 4 سیلندر 1.6 لیتری توربوی بکار رفته در شورولت اکوئینوکس نتوانسته به لیست 10 پیشرانه برتر سال 2018 راه پیدا کند.

۵۴۵۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 737959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =