۰ نفر
۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۶
هنرمندان؛ سرمایه بزرگ اجتماعی

استاندار زنجان گفت: مدیریت استان به هنرمندان و جامعه هنری استان به عنوان یک سرمایه عظیم و قدرتمند اجتماعی می نگرد و در این زمینه، رویکرد کاملاً مثبتی به برگزاری برنامه های فرهنگی در زنجان دارد.

به گزارش خبرآلاین؛ اسدالله درویش‌ امیری در نشست با اعضای هیات مدیره خانه هنرمندان استان زنجان با بیان اینکه هنر یک واقعیت در زندگی انسان است ، اظهار کرد: هنر در کشور بزرگ و با قدمتی طولانی  هرگز رو به اضمحلال نرفته است؛ به گونه ای که این قدمت موجب شده همواره ایران، تولید کننده و صادر کننده هنر در زمینه های مختلفی همچون موسیقی در دنیا باشد.

وی با بیان اینکه نباید تمام مشکلات فرهنگی کشور را به تکنولوژی و گسترش وسایل ارتباط جمعی نسبت داد، افزود: در سال های گذشته که این میزان وسایل ارتباط جمعی و رسانه وجود نداشت، شاهد وجود برخی مشکلات فرهنگی در کشور بودیم، به همین دلیل نیز باید به خروجی اقدامات فرهنگی در کشور طی دوره های زمانی مختلف توجه کرد.

درویش امیری یکی از کمک‌ های مهم دولت به خانه هنرمندان استان زنجان را ارائه امکانات فیزیکی برای استقرار آن برشمرد و یادآور شد: علی رغم وجود محدودیت‌ های اعتباری، ارائه امکانات فیزیکی برای استقرار خانه هنرمندان استان و فعالیت این خانه، بزرگ ترین اقدام دولت در زنجان محسوب می‌شود، این در حالی است که بسیاری از استان ها، از وجود خانه هنرمندان بی بهره هستند.

وی با بیان اینکه دستگاه های اجرایی استان مکلف‌اند از ظرفیت خانه هنرمندان استان استفاده کنند، افزود: متاسفانه طی ۱۰ سال گذشته، برخی از رشته های صنایع دستی کشور با اتخاذ سیاست های نادرست و نابجا، رو به انقراض رفت و احیاء نشد.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 740174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =