نقش کلیدی مالیات در مناطق محروم/ بزودی یکی از معابر اصلی شهر الشتر به نام مالیات نامگذاری می شود

مدیرکل امور مالیاتی لرستان ضمن تاکید بر جایگاه مالیات در کشور گفت: تمام سعی ما این است که مالیات حقه دولت وصول شود و در عین حال در حق مردم اجحاف نشود.

 به گزارش خبرآنلاین لرستان، محمدی مدیرکل امور مالیاتی در دیدار با مهندس منظمی، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر الشتر تصریح کرد: ما کاملا آگاهیم که سهم عمده درآمد شهرداری ها از محل مالیات بر ارزش افزوده تامین می شود.

 محمدی به تعامل خوب بین امور مالیاتی و اصناف اشاره کرد و افزود: در راستای تکریم ارباب‌رجوع، خدمتگزاری به مؤدیان و آگاه‌سازی آنها از قوانین مالیاتی، کارگاه‌های آموزشی متعددی ویژه اصناف در استان، برگزار کرده‌ایم، لذا در راه آموزش اصناف و فرهنگ سازی مالیاتی نیازمند یاری شهرداری های استان نیز هستیم.

در ادامه، منظمی شهردار الشتر نیز ضمن تقدیر از تلاش‌های این اداره کل با بیان اینکه ما در شهرداری وظیفه‌ داریم تا در انجام وظایف قانونی امور مالیاتی به شما کمک نماییم، بر استفاده از نهایت ظرفیت‌های شهرداری در جهت ترویج فرهنگ سازی مالیاتی تأکید کرد و اظهار داشت: باید نقش کلیدی مالیات در مناطق محروم آشکار شود، لذا در این راستا بزودی یکی از معابر اصلی شهر الشتر به نام مالیات نامگذاری می شود.

در پایان این دیدار محمدی مدیرکل امور مالیاتی با اشاره به ذی نفع بودن شهرداری ها و دهیاری های استان از درآمدهای مالیاتی اظهار داشت: درآمدهای مالیاتی می تواند به عنوان یک ابزار مالی و اقتصادی کمک شایانی برای توزیع مناسب ثروت در کشور، ارائه خدمات با کیفیت تر و همچنین ارتقای سطح عمومی زندگی هموطنان باشد. لذا انتظار داریم با برنامه ریزی و تعریف پروژه های عمرانی صحیح این منابع را جهت توسعه زیرساختهای شهری استفاده نموده تا شاهد توسعه و رونق شهرهای استان باشیم.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 746226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =