اطلاعیه نماینده مردم شریف شهرستانهای شهرکرد بن وسامان درمجلس شورای اسلامی

نماینده مردم شریف شهرستانهای شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی در خصوص جوسازی ها و غوغاسالاری های پیرامون پروژه ملی بن- بروجن اطلاعیه صادر نمود

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین به نقل از دفتر نماینده مردم درمجلس شورای اسلامی متن این اطلاعیه به شرح ذیل می باشد :

مردم عزیز و شریف استان چهارمحال و بختیاری

ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایشان و همچنین گرامیداشت هفته دفاع مقدس و ارج نهادن به فداکاری ها و ایثارگری های ملت بزرگ ایران به ویژه شهدای گرانقدر انقلاب و دفاع مقدس در خصوص مسایل و مشکلات پیش آمده علی الخصوص در موضوع (آب)نکاتی را به استحضار می رسانم.
1_اخیرا تعدادی از مسئولین استان همجوار (اصفهان) مواضع غیر کارشناسی و غیر منصفانه ای در مورد حقوق آبی مردم استان اتخاذ نموده اند که جای بسی تعجب و تاسف دارد .ضمن رد این مواضع غیراصولی و غیرمنطقی و مداخله جویانه در امور استان زیبای چهارمحال و بختیاری به مردم اطمینان می دهیم که به وظایف قانونی خود برای احقاق حقوق مردم شجاعانه عمل خواهیم کرد و تحت تاثیر اینگونه لابی گری ها و فشارهای سیاسی قرار نخواهیم گرفت و به کسانی که چنین مواضعی اتخاذ کرده اند گوشزد می کنیم که مسئولیت این اقدامات تنش آفرین بین مردم مستقیما متوجه آنان خواهد بود.
2-ما ضمن تاکید بر رعایت قانون و پرهیز از جوسازی و غوغاسالاری از همه مردم مسئولین استان ائمه جمعه و جماعت سازمان های مردم نهاد و کلیه فعاین و دلسوزانی که در این عرصه حضور دارند تقاضا می کنیم که با دقت و حساسیت از بازی در زمینی که عده ای برای جلب افکار عمومی و سوار شدن بر موج احساسات مردم عزیز به راه انداخته اند، خودداری نمایند. مطمئنا اهداف و منافع خاص اینگونه افراد برآورده نخواهد شد.
3-همانگونه که در جریان رای اعتماد به دولت دوازدهم به اثبات رساندیم. دیدگاه ما درخصوص موضوع (آب) جنبه سلبی ندارد مگر آنکه مقام و یا مسئولی نخواهد گوش به حرف حق مردم سپارد کما اینکه همگان شاهد بودید تنها وزیر پیشنهادی که موفق نشد از نمایندگان ملت رای اعتماد بگیرد وزیر نیرو بود.
4-به جهت رعایت مسائل قانونی و امنیتی فعلا از انتشار مکاتبات و محتوای جلساتی که در این خصوص تشکیل شده است خودداری می نمایم و به جد از مراجع قانونی پیگیری های لازم درخصوص اجرای پروژه بن-بروجن را انجام خواهیم داد لکن چنانچه کوتاهی و یا سهل انگاری در این خصوص مشاهده کنیم به استحضار مردم خواهیم رساند.
در پایان از مسئولین استان به صورت جدی می خواهیم ک به وظایف قانونی خود در اجرای پروژه بن-بروجن عمل نموده و از هرگونه بهانه جویی و متهم کردن دیگران پرهیز نمایند. فرصت خدمت کوتاه است و زمان به سرعت در حال گذر لذا باید با تلاش و کوشش به تعهد دولت در اجرای این پروژه مهم عمل نمایند.

با تشکر
اردشير نوريان
نماينده مردم شريف شهرستانهاي شهركرد، بن و سامان در مجلس شوراي اسلامي

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 710668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =