۰ نفر
۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۴
دریاچه ارومیه در شرایط بحرانی است

روزنامه ابرار نوشت: نماینده مردم تبریز در مجلس نسبت به وضعیت دریاچه ارومیه و متوقف شدن مصوبات ستاد احیای دریاچه به دلیل عدم تخصیص اعتبارات تذکر داد.

محمد اسماعیل سعیدی در تذکر شفاهی خود به رئیس جمهور گفت: دریاچه ارومیه در شرایط بحرانی قرار دارد و برخی مسئولان مربوطه گوش خود را بسته اند، متاسفانه ستاد احیای دریاچه ارومیه به دلیل عدم تخصیص اعتبار از سال گذشته متوقف شده و برخی رسانه ها از جمله صداوسیما باید حساسیت این موضوع را هر روز متذکر شوند و این یک مشکل منطقه ای و مربوط به استان های آذربایجان های شرقی و غربی نیست بلکه ملی و فرا ملی است.چرا باید بی توجهی شود و در اولویت های اصلی قرار نگیرد.
نماینده مجلس در تذکر دیگری به مسئولان وزارت نیرو اظهار داشت: نقشه راه برای تامین و مدیریت آب مصرفی مردم در بخش شرب، کشاورزی و صنعتی را ندارند. با این وضعیت ادامه دهید کشور و این حوزه انتخابیه را دچار چالش های شدیدی خواهید کرد.
نماینده مردم تبریز در مجلس افزود: شهرک‌های صنعتی جدید با کمبود شدید آب روبرو هستند و پیشنهادات فقط با پاسخ های غیرکارشناسی همراه بوده است و نیاز است تا برای تامین آب موردنیاز مدیریت دقیقی انجام شود.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 711687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =