در هفته ملی کودک؛ کتابخانه سیار در روستاهای تکاب فعالیتش را آغاز کرد

همزمان با هفته ملی کودک، کتابخانه سیار روستایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تکاب، فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، کتابخانه سیار روستایی کانون پرورش فکری شهرستان تکاب با ۶هزار جلد کتاب فعالیت خود را از روز ۲۰ مهر به صورت رسمی آغاز کرد و ۲۰ روستا از روستاهای این شهرستان را تحت پوشش کتاب رسانی و فعالیت های فرهنگی، هنری و ادبی قرار خواهد داد.

جواد زاهدی مدیر‌کل کانون پرورش فکری استان در مراسم افتتاح این کتابخانه با تاکید بر ضرورت توسعه کتابخانه‌های سیار در استان گفت: کتابخانه‌های سیار، تازه‌های کتاب کودک و نوجوان را به دست کودکان روستایی می رسانند و عضویت و استفاده از فعالیت ها در آنها رایگان است.

در این مراسم همچنین ایرج ثقفی فرماندار تکاب با تاکید بر نقش ترویج کتابخوانی به عنوان یکی از ابزارهای تحقق توسعه پایدار گفت: خانواده‌ها، مدیران و مسئولین اگر نگران شاخص‌های توسعه کشور مخصوصا در روستاها باشند حتما کودکانی کتابخوان پرورش خواهند داد.
وی در ادامه با اشاره به این که اعتماد مخاطب و خانواده‌ها به یک سازمان یکی از مهمترین سرمایه‌های یک سازمان محسوب می شود گفت: مربیان کانون دارای توانایی‌های ویژه‌ای هستند و من به عنوان یک شهروند، یک پدر و یک مسئول خوشحالم که می توان با خیالی آسوده کودکان را به کانون و مربیان آن سپرد.

این مراسم با حضور امام جمعه تکاب، رئیس آموزش و پرورش این شهرستان، فرماندهی نیروی انتظامی و تعدادی از مسوولین ادارات این شهرستان برگزار شد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 716945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =