خبرگزاری صدا و سیما نوشت: سوریه به شدت ادعاهای نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در سوریه مبنی بر اینکه دولت سوریه مسئول عدم پیشرفت در دور اخیر مذاکرات ژنو است، محکوم کرد.

شبکه تلويزيوني الاخباريه سوريه به نقل از منبعي رسمي در وزارت امور خارجه اين کشور اعلام کرد سوريه به شدت ادعاهاي استفان دي ميستورا، نماينده ويژه دبيرکل سازمان ملل متحد در سوريه و وزارت امور خارجه فرانسه را که در آنها، سوريه مسئول عدم پيشرفت در دور اخير مذاکرات ژنو معرفي شده است، محکوم مي کند. اين ادعاها به وضوح نمايشي از مخالفان سوريه است که بر اساس عادت، به تشويش و دروغ پراکني مي پردازند. شيوه اي که بهاي آن خون مردم سوريه است.

اين منبع افزود: سوريه همواره با تلاش هاي صادقانه جهت خروج از بحران کنوني، تعامل مثبت داشته است، هيئت اعزامي سوريه به طور جدي در نشست هاي اين دوره مشارکت داشت به اين اميد که اين دوره از مذاکرات نتايج مثبت به دنبال داشته باشد اما بيانيه رياض و مواضع از پيش مشخصي که اين بيانيه با خود دارد، موجب شد تا تمام پيش بيني ها نادرست باشد، اين بيانيه براي يک هدف تدوين شده و آن به بن بست کشاندن و شکست اين دوره از مذاکرات بوده است.

49311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 737300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =