مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از برگزاری همایش ملی با عنوان «مردی از دیار آفتاب» در بزرگداشت آیت‌الله شهید محمدمهدی ربانی‌املشی، با حضور جمعی از علما و مسئولان کشور در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از  روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، فیروز فاضلی اظهار کرد: این همایش ساعت ١٠ الی ١٣ روز چهارشنبه سوم خردادماه ٩٦ در سالن شهید انصاری مجتمع فرهنگی هنری خاتم‌الانبیا(ص) رشت برگزار می‌شود. وی تصریح کرد: آیت‌الله فقیه از علمای برجسته حوزه علمیه قم و آیت‌الله قربانی، نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت در همایش «مردی از دیار آفتاب» سخنرانی خواهند کرد.

فاضلی با اشاره به حضور برخی از مسئولان کشور و جمعی از یاران و شاگردان آن شهید والامقام از جمله آیت‌الله موحدی کرمانی و حجت الاسلام دکتر رضوی در این مراسم، افزود: همچنین آیت‌الله سید جعفر شبیری زنجانی و عبدالرضا هاشم‌زایی نیز با حضور در این مراسم، به ذکر خاطراتی از آیت‌الله شهید ربانی‌املشی خواهند پرداخت.

به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، افتتاح نمایشگاه عکس ویژه آیت‌الله شهید ربانی‌املشی شامل ٣٠ قطعه عکس از زندگی و مبارزات و ٣٠ قطعه عکس از دست‌خط اسناد و آثار این شهید بزرگوار و رونمایی از فیلم مستند «مردی از دیار آفتاب» مربوط به زندگی، مبارزات و شهادت وی از دیگر بخش‌های این همایش ملی است.

همایش ملی «مردی از دیار آفتاب» با مسئولیت اجرایی موسسه فرهنگی هنری صبح قلم گیل، حمایت و همکاری ادارات‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و تبلیغات اسلامی گیلان و با مشارکت استانداری، سپاه پاسداران، بنیاد شهید و امور ایثارگران، حوزه هنری و صدا و سیمای استان و شهرداری رشت برگزار می‌شود.

 

46
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 667962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =