ایرنا نوشت: دادستان عمومی و انقلاب اردبیل از دستگیری مالک یکی از واحدهای سی ان جی اردبیل به اتهام سواستفاده 60 میلیاردی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ ناصر عتباتی با تائید دستگیری مالک یکی از واحدهای سی ان جی در اردبیل به اتهام سواستفاده گفت: این فرد با دستکاری تجهیزات جایگاه سی ان جی و پایین نشان دادن گاز مصرفی اقدام به سوء استفاده کرده است.

وی افزود: بر اساس بررسی های اولیه جرم این فرد متخلف محرز شده و پیش بینی می شود با این کار تاکنون 60 میلیارد ریال به بیت المال ضرر زده است.

وی با بیان این که این فرد متخلف هم اکنون در زندان بسر می برد، اظهار کرد: بر اساس گزارش های واصله دادستان به عنوان مدعی‌العموم به شکل مستقیم ورود پیدا کرد و با همکاری و مشارکت شرکت گاز استان فرد مورد نظر تحت تعقیب قرار گرفت و دستگیر شد.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل بیان کرد: گزارش های واصله در حال پیگیری است و دادستان به عنوان مدعی‌العموم تا احقاق حق و حقوق بیت المال و بازگرداندن آن پیگیر موضوع خواهد بود.

عتباتی گفت: گزارش‌های مشابه دیگری از تخلفات در بعضی از واحدهای سی ان اجی استان واصل شده و در حال پیگیری هستیم و بعد از محرز شدن تخلف با صاحبان آنها برخورد قانونی خواهد شد.

وی از برخورد قاطع و شدید با سوء استفاده کنندگان از بیت‌المال خبر داد و افزود: دستگاه قضایی در دفاع از حق و حقوق مردم با هیچکس مماشات ندارد و با هرگونه تخلف به طور قاطع و قانونی برخورد خواهد کرد.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 737611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =