۰ نفر
۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۰۲:۲۵
فضای مجازی فرصتی برای توسعه بیجار

فرماندار شهرستان بیجار خواهان استفاده از ظرفیت های فضای مجازی در راستای پیشرفت و توسعه شهرستان شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از بیجار، بیژن زندیه فرماندار شهرستان بیجار در نشست فعالان فضای مجازی اظهار داشت: باتوجه به پویایی فضای مجازی این فضا می تواند نقش بسزایی را در فرهنگ سازی جامعه ایفا کند و لذا فرصت را باید غنیمت شمرد واز آن بهره برد.

وی افزود: باید ظرفیت فضای مجازی را در راه نقدهای سازنده وکاربردی به کار بست ونباید این فضارا به فضای افترا، توهین و تسویه حساب های شخصی بدل کرد.

فرماندار بیجار در ادامه به تخصیص اعتبارات چشمگیر به شهرستان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه امسال سهم شهرستان بیجار از اعتبارات استانی بسیار چشمگیر است و این سهم مبلغی بالغ بر ۲۱ میلیاردتومان است.

زندیه عنوان کرد: تسهیلات اختصاص داده شده به شهرستان با سود ۱۸درصد و در سطح روستایی با نرخ ۶ درصد در بانک های عامل به طرح های اشتغال فراگیر اختصاص یافته است.

وی با اشاره به تسهیلات چشمگیر شهرستانی بیان کرد: ۲۳ میلیارد تسهیلات اختصاص داده شده ۶۰ درصد کل تسهیلات می باشد که ۴۰ درصد باقی مانده به صورت شناور بوده و در صورت استفاده از سهم۶۰ درصدی علاوه براینکه شهرستان می تواند ۴۰ درصد باقی مانده را نیز جذب کند امتیاز استفاده از اعتبارات شهرستان هایی که توانایی جذب رانداشته اند کسب خواهند کرد.

فرماندار بیجار در پایان با اشاره به شرایط خوب تسهیلات تخصیص داده شده گفت: این تسهیلات می تواند بیجار و جوانان بیجاری را از رکود وبیکاری خارج کند.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 728043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =