باید چالش ها ، آسیب ها و موانع بزرگ را در جلسات شورای معاونین بررسی و تحلیل کرد

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در جلسه شورای معاونین به جایگاه مهم و تاثیر گذار این شورا در پیشبرد اهداف تعلیم و تربیت اشاره کرد و گفت: با توجه به ظرفیت کارشناسی خوبی که در این شورا وجود دارد ، انتظار می رود تا مباحث مطرح شده در این شورا بتواند چالش ها ، آسیب ها و موانع پیش روی دستگاه تعلیم و تربیت را شناسایی و برای رفع آنها چاره اندیشی کند.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، خدانظر دریکوند افزود : داشتن آمار و اطلاعات صحیح و برنامه ریزی منسجم و دقیق لازمه توفیق در اجرای طرح ها و برنامه هاست و باید تلاش شود تا با استناد به جایگاه قانونی طرح و برنامه در اعلام اطلاعات آماری ، از ارائه اطلاعات و آماری که با واقعیات سنخیت ندارد خودداری شود.

وی در ادامه بر این نکته تاکید کرد: شورای معاونین متشکل از افرادی است که جایگاه تاثیر گذاری در هدایت برنامه های آموزش و پرورش دارندو اضافه کرد : این ظرفیت های بالقوه می طلبد تا مباحث مطرح شده در این جلسه کلان ، جامع و محوری باشد .

دریکوند در ادامه افزایش پوشش تحصیلی را در دوره های مختلف تحصیلی یک راهبرد جدی برشمرد و ادامه داد : باید آمار دقیق بازماندگان از تحصیل و ترک تحصیل احصاء و پایش شود و متناسب با وضعیت جغرافیایی و فرهنگی منطقه از طرح هایی مانند طرح خرید خدمات آموزشی ، طرح روستا مرکزی برای جذب و آموزش این افراد استفاده شود.

وی در ادامه به ویژه برنامه های هفته سوادآموزی هم اشاره کرد و افزود: برنامه های مختلفی برای بزرگداشت این هفته در نظر گرفته شده است که اجرا خواهد شد.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 736539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =