«خبرجنوب» نوشت: نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با یادآوری این مطلب که هیچ گاه نمی توان به تاریخ، فرهنگ، ادبیات و فلسفه کشور، بدون شیراز توجه کرد، گفت: امیدواریم دولت بیشتر هوای شیراز را داشته باشد.

فرج ا... رجبی، نماینده مردم شیراز در مراسم بهره برداری از ایستگاه «رازی» خط یک مترو شیراز گفت: پوسته شیراز همان گل و بلبل هایی است که گفته می شود اما مغز این شهر زیرساخت هایی بوده که از 50 سال پیش به این طرف هیچ تغییر نکرده است. وی با اشاره به اینکه شیراز در خوشنامی مانده و شبیه پولدار های ورشکسته شده است، تاکید کرد: آنچه که چالش در چاله در اقتصادی و سیاسی در هشت سال ایجاد شد، حالا حالا با هیچ کمپرسی پرنمی شود.
رجبی با یادآوری این مطلب که هیچگاه نمی توان به تاریخ، فرهنگ، ادبیات و فلسفه کشور، بدون شیراز توجه کرد، یادآور شد: ما در توقع داریم مسئولانه تر بیشتر به این شهر توجه شود و امیدواریم دولت بیشتر شیراز را مد توجه قرار دهد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 735055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۵:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۹
    0 0
    50سال که نه، 40سال. ضمن اینکه پستهای عمرانی جناب آقای رجب ی در این سالها به این زودی فراموش نمیشه.مدیر عامل سازمان قطار شهری شیراز شهردار شیراز معاون خدمات شهرداری شیرازو...