۶۹ برنامه برای ارتقای کیفیت فعالیت‌های آموزشی در اردبیل تدوین شد

۶۹ برنامه راهبردی برای ارتقا کیفیت فعالیتهای آموزشی استان ارائه و تدوین شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ازاردبیل؛علی ورودی در جمع معاونان آموزش و پرورش اردبیل اظهار داشت: 69 برنامه راهبردی برای ارتقا کیفیت فعالیتهای آموزشی استان ارائه شده که گزارش این برنامه‌ها در شورای آموزش و پرورش استان مطرح و مورد استقبال استاندار اردبیل واقع شده است.

وی با بیان اینکه در تدوین این برنامه‌های کیفی بخشی به فعالیتهای آموزشی سه پرسش"اکنون کجا هستیم، به کجا می‌خواهیم برویم و چگونه می‌خواهیم برویم" را پیگیری کرده‌ایم، تصریح کرد: سیاستها و برنامه‌های آموزش و پرورش استان برای مدیران، روسا و معاونان آموزشی مناطق و نواحی در قالب 5 قطب تبیین و طی جلساتی تشریح شده است.

ورودی از شعار سال تحصیلی 96-95 با عنوان ارتقای کیفیت آموزشی و پرورشی با نوآوری و مدیریت مشارکتی به عنوان برنامه عملیاتی یاد کرد و گفت: در ابتدای سال تحصیلی از مدیران و معلمان درخواست شده تا نوآوریها و خلاقیتهای مدیریتی و تدریس خود را در قالب لوح فشرده یا مقاله ارسال کنند که در نظر داریم در پایان سال تحصیلی علاوه بر تجلیل از برترینها به صورت کتابی با عنوان" نوآوری های آموزشی" تدوین و به چاپ برسانیم.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل از تشکیل کمیته بهبود کیفیت آموزشی در تمامی مناطق و نواحی با رویکرد کیفیت بخشی به مدارس لازم‌التوجه خبر داد و افزود: به همت گروههای آموزشی شناسنامه آموزشی برای معلمان هم رشته برای شناسایی نقاط قوت و ضعف این همکاران تهیه شده است.

وی با ابراز خرسندی از حضور گروههای آموزشی در کنار کارشناسان ارزیابی عملکرد استان در بازدید از مدارس بیان کرد: این امر سبب شده است که نقاط قوت و ضعف مدارس از لحاظ فعالیتهای آموزشی ارزیابی و راهکارهای اصولی ارائه شود.

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 638736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =