ساختمان پزشکی قانونی شهرستان فردیس راه‌اندازی شد

مدیرکل پزشکی قانونی استان البرز با بیان اینکه ساختمان پزشکی قانونی فردیس از مورخ 30 بهمن ماه سال جاری راه‌اندازی شده است، گفت: با تحقق این امر، زمینه خدمت رسانی مطلوب تری به مردم این محدوده فراهم می شود.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، حمید داودآبادی اظهار داشت: بر اساس پیگیری‌های انجام شده و مساعدت‌های استانداری، فرمانداری، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و مدیریت شهری کرج مرکز پزشکی قانونی شهرستان فردیس راه اندازی شد.
مدیرکل پزشکی قانونی استان البرز بیان کرد: با انجام این مهم، مردم منطقه فردیس برای معاینه اجساد و امور دیگر خود که مرتبط با پزشکی قانونی باشد خدمات مطلوب تری را دریافت می کنند.
مدیرکل پزشکی قانونی البرز ادامه داد: پزشکی قانونی البرز، نسبت به تجهیز این ساختمان در فردیس اقدام کرده است و کاهش مراجعات مردم فردیس به اداره‌پزشکی قانونی البرز و تسهیل در امور شهروندان از جمله محسنات راه‌اندازی ساختمان مذکور در فردیس است.
داودآبادی در پایان افزود: استان تازه تاسیس و نوپای البرز نیازمند فراهم ساختن زیر ساخت های بیشتری در زمینه پزشکی قانونی است تا با تحقق آن در امر خدمت رسانی به مردم عملکرد بهتری را داشته باشد و با ساخت تعداد دیگری ساختمان پزشک قانونی، فضای مناسب تری برای تکریم وخدمت رسانی به ارباب رجوعان فرام آورد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 638852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =