حضور پرشور مردم در انتخابات تجلی‌ اتحاد و اراده‌ ملت ایران است

به گزارش مهر، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات تجلی یأس و ناامیدی دشمنان و قدرت و اتحاد و اراده‌ وصف‌ناپذیر ملت ایران خواهد بود.

حجت‌الاسلام رحمت‌الله اروجی، اظهار داشت: عرصه انتخابات، تجلی حضور مردمی است که نزدیک به چهل سال پیش ندای خمینی کبیر (ره) را لبیک گفتند تا با پشتیبانی خود از همان روزهای آغازین، ارزش های والای الهی را که با حاکمیت طاغوت و طاغوتیان، رنگ باخته بود، جانی دوباره بخشند.

وی افزود: امروز نیز نتیجه‌ تدبیر و اندیشه‌ بلند رهبر معظم انقلاب، ایران اسلامی در اوج قله‌های افتخار قرار دارد و توطئه‌های دشمنان را یکی پس از دیگری به یأس مبدل کرده است.

حضور پرشور مردم در انتخابات یک وظیفه شرعی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان حضور پرشور و حماسی آحاد مختلف مردم در پای صندوق‌های رای را به عنوان یک وظیفه و تکلیف شرعی و عقلی برای تعیین سرنوشت برشمرد و ابراز داشت: حضور پرشور مردم در انتخابات تجلی یأس و ناامیدی دشمنان و نشانه قدرت و اتحاد و اراده‌ وصف‌ناپذیر ملت ایران خواهد بود و همچنین امنیت‌ برای کشور را در بر دارد.

وی ادامه داد: ملت ایران و مردم شهیدپرور استان اصفهان همواره پاسدار میراث جاودان امام راحل عظیم الشأن و شهدای والامقام انقلاب اسلامی بوده اند و لبیک گویان در پرتو زعامت حکیمانه رهبری معظم به سوی افتخار و اقتدار در حال حرکت هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان تاکید کرد: مردم استان اصفهان با عنایت خداوند متعال و با تأسی از منویات مقام عظمای ولایت با حضوری پرشور و حماسی در انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه به عنوان یک تکلیف شرعی و سیاسی بار دیگر اقتدار و عزت جمهوری اسلامی ایران و خواری و زبونی دشمنان اسلام را رقم خواهند زد.

 

۴۶
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 666565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =