آتش به جان کارخانه ایران‌خودرو تبریز افتاد/ اعزام ۳ ایستگاه به محل/ آتش تحت کنترل است

ایلنا نوشت: معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی تبریز از آتش‌سوزی گسترده در کارخانه ایران خودرو تبریز خبر داد.

آتش پاد دوم جلیل ستاری دقایقی پیش در گفتگو با رسانه‌ها ضمن تایید آتش‌سوزی در کارخانه ایران خودرو در مسیر تبریز به آذرشهر گفت: باتوجه به حجم حریق و شروع آن از دقایقی پیش از سه ایستگاه آتش‌نشانی نیز از تبریز به محل بروز این آتش‌سوزی اعزام شده‌اند.

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی تبریز در خصوص علت این آتش‌سوزی نیز گفت: با توجه به اینکه در حال حاضر تیم‌های آتش‌نشانی مشغول اطفاء حریق هستند، نمی‌توان اظهار نظری در این خصوص کرد و پس از بررسی‌های کارشناسی علت این حادثه مشخص و اطلاع‌رسانی خواهد شد.

از گسترش حریق در کارخانه ایران خودرو تبریز جلوگیری شد

 مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی تبریز از وقوع آتش سوزی گسترده در ایران خودرو تبریز خبر داد و گفت: آتش تحت کنترل نیروهای آتش‌نشانی است.

حسن مطلبی با اعلام این خبر گفت: پس از اطلاع ایستگاه آتش نشانی از آتش سوزی کارخانه ایران خودرو در ساعت 9:11 صبح امروز، بلافاصله نیروهای آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام و با توجه به بار ترافیکی جاده تبریز-آذرشهر، راس ساعت 9:31 در محل حادثه حاضر شده و به اطفاء حریق پرداختند.

وی افزود: به نظر می‌رسد شروع آتش سوزی از انبار قطعات و رنگ شروع شده که خوشبختانه با اقدام مامورین آتش نشانی، حریق تحت کنترل است و از گسترش آن به سایر بخش‌های جلوگیری به عمل آمده است.

مطلبی با بیان اینکه تا به این لحظه، مصدومی گزارش نشده است،افزود: به دلیل وسعت حریق 25 آتش نشان از ایستگاه آتش نشانی تبریز و چند ایستگاه عملیاتی از جمله ایستگاه عملیاتی از آتش نشانی تبریز و آتش نشانی اسکو و آذرشهر و شهر جدید سهند در محل حادثه حضور داشته و در حال اطفاء حریق و امداد رسانی هستند.

۴۲۲۳۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 667924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =